F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (10:00)

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Williams: Dokonaliśmy kompleksowych zmian przed sezonem 2019

Córka Sir Franka zaznacza, że jej zespół musiał stanowczo zareagować na problemy z ubiegłego roku.
Nataniel Piórkowski, 10 lutego 2019, wyświetlenia: 3716<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Williams wprowadził kompleksowe zmiany w organizacji i pracy zespołu, próbując powrócić do formy po sezonie 2018, który zakończył na ostatnim miejscu w klasyfikacji konstruktorów.

Bolid FW41 sprawiał problemy od początku testów. Brak możliwości szybkiego wprowadzenia zmian konstrukcyjnych sprawił, iż zespół przez cały sezon dysponował zdecydowanie najsłabszym pakietem. Rozczarowująca forma doprowadziła także do odejścia kilku ważnych pracowników działu technicznego.

W rozmowie z magazynem Racer wiceszefowa Williamsa – Claire Williams, przekonywała, że jej zespół wyciągnął wnioski z ubiegłorocznej kampanii i dokonał gruntowej reorganizacji.

„Gdy znajdujesz się w takiej sytuacji, jak nasz zespół przed rokiem, musisz przyjrzeć się każdej części składowej. Dokładnie to zrobiliśmy. Jeśli próbujesz zmienić tylko jedną rzecz lub powtarzasz te same błędy licząc na inny wynik, to na pewno nie zaprowadzi cię to we właściwym kierunku. Z tego względu dokonaliśmy gruntowej analizy – przyjrzeliśmy się wszystkim aspektom”.

„Wprowadziliśmy zmiany w składzie kierowców, dokonaliśmy reorganizacji pewnych struktur, zajęliśmy się wszystkimi obszarami mającymi wpływ na osiągi. Sądzę, że jedyną rzeczą, w przypadku której możemy mówić o zachowaniu stabilności jest jednostka napędowa. Staraliśmy się zagwarantować, że wszystkie elementy układanki znajdą się we właściwym miejscu. To nasz punkt wyjścia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2019  Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu
18.02.2019  Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?
18.02.2019  Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42
17.02.2019  Williams nie wyjedzie w poniedziałek na tor w Barcelonie
15.02.2019  Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42
Tagi:
Williams
Williams C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
hawaj, 10.02.2019 12:49[!]
Czyli w sezonie 2019 idą na mistrza ...
piro, 10.02.2019 13:05[!]
Nie przesadzajmy. Pod koniec sezonu McLaren dzielnie walczył o ostatnie miejsce w wyścigach :) Szczególnie Stoffel.
F1V0, 10.02.2019 14:53[!]
Już wiedzą, że Paddy stworzył potwora. Weekend bez podium będzie porażką.
MairJ23, 10.02.2019 15:39[!]
A co ma innego mowic. Ale czy to nie jest cel dla kazdego zespolu ? Wygrywac. Wiec tu nie odkrywamy niczego. Mysle ze dla samej Claire bedzie to test zycia. Czy da sobie rade z tym bolidem. Ciekaw jestem jakich zmian dokonali i nie chodzi mi o kierowcow. Co takiego da sie zmienic w strukturach firmy aby poprawic projekt i osiagi?
Nie lada zadanie przed nia. Spory stres. Zobaczymy. Zycze im jak najlepiej. Srodek stawki bylby sporym postepem. Tak kolo pozycji 10-12

Nienawidze pisac na telefonie :)
marios76, 10.02.2019 18:06[!]
@MairJ23 Ja najczesciej pisze z telefonu... ;)
Ciekaw jestem czy te wazne osoby co odeszly z zespolu, zdaly sobie sprawe ze daly ciala i to bylo honorowe odejscie, czy zdaly sobie sprawe, ze z go...na bata nie ukrecisz i dlatego odeszly? :/
Jezeli zmieniono wszystko, to jak to dzialalo 3-4lata temu?? Samo sie odwrocilo czy bledy gonily bledy i nie dzialaly zmiany? Bo jesli tak, to szereg blednych decyzji byl... na samej górze. Co juz dawno pisalem. Claire doprowadzila ten zespol na dno w ciagu kilku lat, i nie wydaje mi sie, ze bedzie w stanie go wprowadzic z powrotem w granice miejsc 3-5 bo o sukcesach typu zwycięstwa, to juz przestalem myslec... :/
kumien, 10.02.2019 20:13[!]
@marios76 Podobnie ma McLaren. Kącik wzajemnej adoracji i zamknięcie się na nowe pomysły. Nikt nie lubi zmian, więc tak to trwało i sam Williams jedynie na silnikach Mercedesa coś potrafił ugrać. Ja raczej obstawiam to pierwsze, a więc wymiecenie starej ekipy, która się nie sprawdziłą i zatrudnienie nowych. Prawdopodobnie skupienie się w 100% na Paddym. Pytanie tylko czy to dobrze czy nie, ale najbliższy sezon powinien dać odpowiedź. Ostatnio (nawet ja sam) narzekałem na Lowe, że zrobił takiego gniota, ale może ta wina leżała w innym miejscu. Np. Paddy ciągnął pomysł w jednym kierunku, a pozostała ekipa inżynierów w drugim, ponieważ zawsze tak robili i działało, a później wyszedł taki paździesz.

Musimy poczekać do pierwszego GP i wbicie się pozycje 10-11 i tak będzie ogromnym sukcesem i dobrym prognostykiem na przyszłość.
bartoszcze, 10.02.2019 21:34[!]
@marios76
Odeszły przede wszystkim te, które wypuściły g..o na 2018...
Zwykłe gadki dla prasy. Jakby nie patrzeć, na 2018 Williams wypuścił kupę jak za Franka w 2011 i 2013, przez 4 lata pracy Claire udawało im się panować nad projektem i rozwojem.
marios76, 11.02.2019 07:53[!]
@bartoszcze Ale ja wiem ktore odeszły i ze powodem byl slaby efekt ich pracy. Ale nie takie bylo pytanie; odeszly bo zobaczyli ze sie nie sprawdzili i sa ciency, czy ze cokolwiek nie zrobia ,toi tak efektu nie będzieprzez inne czynniki?
kumien, 11.02.2019 09:06[!]
@marios76 Na to trzeba poczekać do pierwszych testów, a później do pierwszego GP. Osoby, które odeszły będą mówić, że to drugie, a szefostwo to pierwsze.
sneer, 11.02.2019 09:39[!]
"Dokonaliśmy kompleksowych zmian przed sezonem 2019" - zmieniliśmy kosze na śmiecie, papier toaletowy i krzesła.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca