F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (10:00)

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Red Bull wciąż nie podjął decyzji w sprawie startów w F1 po sezonie 2020

Austriacki koncern po części uzależnia swą przyszłość w serii Grand Prix od strategii Hondy.
Nataniel Piórkowski, 11 lutego 2019, wyświetlenia: 1646<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko przyznał, że Red Bull wciąż nie podjął decyzji w sprawie pozostania w F1 po sezonie 2020.

Obecne porozumienia komercyjne między Formułą 1 i zespołami wygasają w grudniu 2020 roku.

Marko, konsultant Red Bulla do spraw sportów motorowych, podkreśla, że jego zespół będzie kontynuował starty w serii Grand Prix jeśli wynegocjuje zadowalające warunki z Liberty Media.

„Na tę chwilę nie podjęliśmy żadnej decyzji. Nie wiemy jakie będą przepisy, nie mamy umowy z właścicielem praw komercyjnych, nie mamy nic. Obieramy jednak takie samo podejście jak Honda”.

„Mamy nadzieję, że wkrótce wiele rzeczy się wyjaśni. Jeśli Honda zdecyduje się pozostać w F1 po sezonie 2020, zapewnimy jej wszystko czego potrzebuje, aby brać udział w mistrzostwach”.

Austriak dodał, że współpraca z Hondą zmieniła opinię Red Bulla na temat hybrydowych jednostek V6 turbo. „Zawsze sprzeciwialiśmy się silnikom hybrydowym, ale Honda chce kontynuować prace w oparciu o tę jednostkę. Zmieniliśmy nasze zdanie, bo Honda jest teraz naszym dostawcą”.

„Po raz pierwszy od czternastu lat jesteśmy traktowani jak zespół fabryczny. To diametralnie zmienia sytuację” – wyjaśniał były kierowca królowej sportów motorowych na łamach Auto Motor und Sport.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.02.2019  Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki
25.01.2019  Marko: Nie jesteśmy blisko porozumienia w sprawie limitów budżetowych
24.01.2019  Marko: Prace nad bolidem Red Bulla idą zgodnie z planem
22.01.2019  Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa
07.01.2019  Honda ma problem z silnymi wibracjami jednostki napędowej?
Tagi:
Marko H.
Red Bull
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
MairJ23, 11.02.2019 12:53[!]
Jak dla mnie moga sie zwijac. Niecierpie tych melodramatow z ich odzialem. Horner z Marko niech juz nic nie mowia. Nie bedzie mi ich brakowalo. Pamietam F1 bez nich.
szczawek, 11.02.2019 14:09[!]
Cytat :
Po raz pierwszy od czternastu lat jesteśmy traktowani jak zespół fabryczny. To diametralnie zmienia sytuację


Hmmm..... w takim razie zastanawiam się kim byli dla Renualt w latac gdy święcili triumfy a Reno było tylko dostawcą silników i na nich koncentrowało swoją uwagę....
pluto, 11.02.2019 14:23[!]
@szczawek w latach 2002-2011 Renault mialo swój fabryczny team a w latach 2012-2013 silniki były zamrozone więc mówi prawde -nigdy nie byli traktowani jako fabryczny team. Ery hybryd nawet nie ma co rozstrząsać bo to był produkt 2 klasy
sneer, 11.02.2019 14:49[!]
Zespołem fabrycznym nie byli, ale prywaciarzem też nie. Bo główną działalnością RB nie jest F1. Ale niech uciekają, płakać po nich nie będę. Tylko gdzie się podzieje wtedy biedny Max?
szczawek, 11.02.2019 15:25[!]
@pluto

Wiem, że były zamrożone. Jednak wszelkiej maści "poprawy niezawodności" pozwalały na ciche ulepszanie silników. Pamiętam, że w tamtym czasie bardzo chwalili sobie, iż Renia poświęca im całą swoją uwagę. Ale rozumiem że w twoim mniemaniu to sprawa dyskusyjna - każdy ma prawo do swojej opinii ;]
SirKamil, 11.02.2019 15:26[!]
RB wielokrotnie określał się zespołem fabrycznym/roboczym (factory/works team) Renault gdy koncern nie miał swojej ekipy, np. wtedy, gdy rozwijano niezrównany system nadmuchu spalin we francuskim silniku V8 z wydatną pomocą którego RB zdobył wszystkie swoje tytuły.

RB ustami swoich prominentów określał się jako zespół fabryczny/roboczy mając sponsoring tytularny Infiniti, gdy przygotowywano się do nowych regulacji silnikowych i chętnie używano pojęć takich jak: korzyści z integracji, projektowanie silnika razem z samochodem itp.

Wreszcie, RB określał się jako zespół fabryczny/roboczy, gdy na sezon 2015 zostali jedynym zespołem (+ satelita) napędzanym silnikami Renault i gdy panował między nimi pokój i podzielana perspektywa lepszej przyszłości (mniej więcej wtedy, gdy Lotus dogadał się z Mercedesem a obrażone Renault ogłosiło, że to bezwartościowy zespół i żadna strata, bo mają RB) w erze hybrydowej.

Oczywiście nie zaskakuje mnie, że dzisiaj znów na potrzeby autopromocji RB mówi coś zupełnie innego. Nie zaskoczy mnie również, gdy- hipotetycznie- współpraca z Hondą upadnie a RB po ożenku z jakimś innym dostawcą, zacznie mówić to samo co teraz w stosunku do Renault. Oni tacy są. Mówienie prawdy nie jest ich najmocniejszą stroną. Trudno wobec tego traktować poważnie ich pogróżki.
pluto, 11.02.2019 16:32[!]
generalnie stawiam że to raczej Mercedes w przypadku utraty tytułów w 2019,2020 sie wycofa.Ferrari zostanie -ich zaangażownie w Alfe i Haasa to przygotowanie do limitów budzetowych. A w Mercu cisza mimo że dalej pompuja budżet, nawet program juniorski zamkneli; i co ? za 2 lata zwolnia 2/3 załogi? Zostana tylko jako producent silników i dogadaja się z RBR żeby dalej byc na tronie dzieki Neweyowi. Co do Hondy -jakies 2 lata temu prezes Hondy powiedział na targach motoryzacyjnych że jeżeli nie zrobia konkurencyjnego silnika F1 to sie wycofaja a jeżeli uda im sie to reaktywuja fabryczny zespół. Maja jeszcze 2 lata a potem odkupia ekipe z Brackley
macieiii, 12.02.2019 10:54[!]
mam tylko nadzieję, że Honda, po 10 latach "niebytu" bądź nieobecności, w przypływie mocnej jednostki sama wróci do F1, mając już solidną bazę silnikową.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca