F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2018
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2018
Klasyfikacje generalne 2018
Statystyki z sezonu 2018

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Mexico City.
Gran Premio de Mexico 201828 października
Autódromo Hermanos Rodríguez
Długość toru: 4,304 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,584 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:16,488 - Sebastian Vettel (Ferrari), 2017
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:18,785 - Sebastian Vettel (Ferrari), 2017
Największa średnia prędkość wyścigu:
190,114 km/h - Max Verstappen (Red Bull), 2017
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.3D. RicciardoRed Bull RB1441:15,866341:15,845611:14,759716
2.33M. VerstappenRed Bull RB1431:15,756311:15,640621:14,785716
3.44L. HamiltonMercedes W09 EQ Power+21:15,673821:15,644631:14,894721
4.5S. VettelFerrari SF71H51:16,089431:15,715641:14,970616
5.77V. BottasMercedes W09 EQ Power+11:15,580851:15,923851:15,160622
6.7K. RaikkonenFerrari SF71H81:16,446761:15,996761:15,330620
7.27N. HulkenbergRenault R.S.1891:16,498671:16,126671:15,827618
8.55C. SainzRenault R.S.18121:16,813681:16,188681:16,084618
9.16C. LeclercSauber C37151:16,862891:16,320691:16,189620
10.9M. EricssonSauber C37111:16,7018101:16,6336101:16,513620
11.31E. OconForce India VJM1171:16,2528111:16,8448---16
12.14F. AlonsoMcLaren MCL33141:16,8576121:16,8716---12
13.11S. PerezForce India VJM1161:16,2428131:17,1678---16
14.28B. HartleyToro Rosso STR13101:16,6826141:17,1846---12
15.10P. GaslyToro Rosso STR13131:16,828915-2---11
16.8R. GrosjeanHaas VF-18161:16,9119------9
17.2S. VandoorneMcLaren MCL33171:16,9666------6
18.20K. MagnussenHaas VF-18181:17,5999------9
19.18L. StrollWilliams FW41191:17,6895------5
20.35S. SirotkinWilliams FW41201:17,8866------6
Najszybsze okrążenie: Daniel Ricciardo (Red Bull RB14) - 1:14,759 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:20,871
 start z końca stawki za wymianę jednostki napędowej i skrzyni biegów
 kara cofnięcia o 3 pozycje za wymianę skrzyni biegów

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ExiooPL, 27.10.2018 21:28[!]
Renault wygrywa w F1.5, a gdzie mamy Haasa i Race point?
F1V0, 27.10.2018 22:25[!]
RPFI w Q2 jechało na ultra softach także w wyścigu mogą być mocni.
derwisz, 28.10.2018 00:45[!]
Wyścig zapowiada się rewelacyjnie. O dziwo tym razem rywalizacja o WDC schodzi na dalszy plan. Głowną wisienka na torcie bedzie starcie z wieloma podtekstami czyli RIC kontra VER.

Oby tylko jakieś siły nieczyste się w to nie wmieszały i wszystko skończyło się w czystej rywalizacji na torze. W tym przypadku polecenia zespołowe nie mają najmniejszego sensu.
bolekse, 28.10.2018 07:43[!]
Czy ktos się orientuje (nie chce mi sie przeglądać wszystkich quali z tego sezonu) czy gdzieś strata zespołu spoza top 3 do Pole position była mniejsza w tym sezonie w suchych warunkach?
marios76, 28.10.2018 10:33[!]
@bolekse Bylo kilka wyscigow, gdzie strata kogos z poza wielkiej trojki oscylowala przy sekundzie. To glownie wynikalo z dlugosci toru: Ocon Azerbejdzan czy Monaco, Hulkenberg Kanada, Grosjean Austria, Sainz Wegry czy Magnussen Niemcy. Fakt kilka ostatnich wyscigow bylo wiecej straty, ale i tory dluzsze i wymagajace.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca