F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Osella FA1M89Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 26 marca 1989
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 25 marca 1990
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:11
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:0
Statystyki bolidu Osella FA1M89 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 199022000002Ford Cosworth DFR 3.5 V8O. Grouillard
 19899110000010Ford Cosworth DFR 3.5 V8P. Ghinzani, N. Larini
 Razem:111300
(0.0%) 
0
(0.0%) 
0
(0.0%) 
0
(0.0%) 
12
(92.3%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1989
Jacarepaguá18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Jacarepaguá17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V819ZDwystartował ze złej pozycji
Imola17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V81412wypadek
Imola18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Monte Carlo18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Monte Carlo17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Mexico City17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Mexico City18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Phoenix18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Phoenix17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Gilles Villeneuve18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Gilles Villeneuve17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V815NSelektryka
Paul Ricard18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Paul Ricard17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Silverstone18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Silverstone17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V817NSprowadzenie bolidu
Hockenheim17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Hockenheim18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Hungaroring18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V822NSelektryka
Hungaroring17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Spa-Francorchamps17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Spa-Francorchamps18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Monza18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Monza17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V824NSskrzynia biegów
Estoril18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Estoril17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Jerez18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V825NSskrzynia biegów
Jerez17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V811NSzawieszenie/wypadek
Suzuka18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V8NP-
Suzuka17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V810NShamulce
Adelaide17N. LariniFord Cosworth DFR 3.5 V811NSelektryka
Adelaide18P. GhinzaniFord Cosworth DFR 3.5 V821NSkolizja z Piquetem
Sezon 1990
Phoenix14O. GrouillardFord Cosworth DFR 3.5 V88NSkolizja z Foitekiem
Interlagos14O. GrouillardFord Cosworth DFR 3.5 V821NSkolizja z Alboreto
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca