F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Minardi M197Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 9 marca 1997
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Europy - 26 października 1997
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:0
Statystyki bolidu Minardi M197 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 199717320000016Hart 3.0 V8U. Katayama, J. Trulli, T. Marques
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1997
Albert Park20U. KatayamaHart 3.0 V815NSzapłon
Albert Park21J. TrulliHart 3.0 V8179
Interlagos21J. TrulliHart 3.0 V81712
Interlagos20U. KatayamaHart 3.0 V81818
Buenos Aires21J. TrulliHart 3.0 V8189
Buenos Aires20U. KatayamaHart 3.0 V821NSpoślizg
Imola21J. TrulliHart 3.0 V820NWskrzynia biegów
Imola20U. KatayamaHart 3.0 V82211
Monte Carlo21J. TrulliHart 3.0 V818NSwypadek
Monte Carlo20U. KatayamaHart 3.0 V82010
Catalunya20U. KatayamaHart 3.0 V820NShydraulika/skrzynia biegów
Catalunya21J. TrulliHart 3.0 V81815
Gilles Villeneuve21J. TrulliHart 3.0 V820NSsilnik
Gilles Villeneuve20U. KatayamaHart 3.0 V822NSwypadek
Magny-Cours20U. KatayamaHart 3.0 V82111
Magny-Cours21T. MarquesHart 3.0 V822NSsilnik
Silverstone21T. MarquesHart 3.0 V82110
Silverstone20U. KatayamaHart 3.0 V819NSwypadek
Hockenheim20U. KatayamaHart 3.0 V822NSbrak paliwa
Hockenheim21T. MarquesHart 3.0 V821NSukład przeniesienia napędu
Hungaroring21T. MarquesHart 3.0 V82212
Hungaroring20U. KatayamaHart 3.0 V82010
Spa-Francorchamps21T. MarquesHart 3.0 V822NSpoślizg
Spa-Francorchamps20U. KatayamaHart 3.0 V82014
Monza21T. MarquesHart 3.0 V82214
Monza20U. KatayamaHart 3.0 V821NSpoślizg
Red Bull Ring 21T. MarquesHart 3.0 V821WYzbyt lekki bolid podczas treningów
Red Bull Ring 20U. KatayamaHart 3.0 V81911
Nürburgring20U. KatayamaHart 3.0 V822NSwypadek
Nürburgring21T. MarquesHart 3.0 V818NSsilnik
Suzuka21T. MarquesHart 3.0 V820NSskrzynia biegów
Suzuka20U. KatayamaHart 3.0 V819NSsilnik
Jerez20U. KatayamaHart 3.0 V81917
Jerez21T. MarquesHart 3.0 V82015
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca