F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Stewart SF1Pokaż profil konstruktora
 >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 9 marca 1997
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Europy - 26 października 1997
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:6
Statystyki bolidu Stewart SF1 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 199717346010026Ford Zetec-R 3.0 V10R. Barrichello, J. Magnussen
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1997
Albert Park22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V1011NSsilnik/ciśnienie oleju
Albert Park23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V1019NSzawieszenie
Interlagos23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V1020N2elektronika/wycofał się po 1 starcie
Interlagos22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V1011NSzawieszenie
Buenos Aires22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V105NSukład przeniesienia napędu
Buenos Aires23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V101510silnik
Imola23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V1016NSpoślizg
Imola22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V1013NSciśnienie oleju
Monte Carlo23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V10197
Monte Carlo22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V10102
Catalunya23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V102213
Catalunya22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V1017NSsilnik
Gilles Villeneuve23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V1021NSkolizja
Gilles Villeneuve22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V103NSskrzynia biegów
Magny-Cours22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V1012NSsilnik
Magny-Cours23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V1015NShamulce
Silverstone23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V1016NSsilnik
Silverstone22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V1022NSsilnik
Hockenheim22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V1012NSsilnik
Hockenheim23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V1015NSsilnik
Hungaroring23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V1017NSuszkodzenia z kolizji
Hungaroring22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V1011NSsilnik
Spa-Francorchamps23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V101812
Spa-Francorchamps22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V1012NSukład kierowniczy
Monza23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V1013NSskrzynia biegów
Monza22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V101113
Red Bull Ring 23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V106NSsilnik
Red Bull Ring 22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V10514poślizg
Nürburgring22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V109NSsilnik
Nürburgring23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V1012NSpółoś
Suzuka23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V1014NSpoślizg
Suzuka22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V1012NSpoślizg
Jerez22R. BarrichelloFord Zetec-R 3.0 V1012NSskrzynia biegów
Jerez23J. MagnussenFord Zetec-R 3.0 V10119
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca