F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Maldonado ukarany doliczeniem 20 sek do czasu wyścigu o GP Europy

Wenezuelczyk został ukarany za wyeliminowanie Lewisa Hamiltona podczas walki o podium.
Nataniel Piórkowski, 24 czerwca 2012, wyświetlenia: 5699<< | lista | T- | T+ | >>
Pastor Maldonado został ukarany doliczeniem dwudziestu sekund do czasu jego wyścigu o Grand Prix Europy.

Na dwa okrążenia przed końcem Wenezuelczyk doprowadził do zderzenia z bolidem Lewisa Hamiltona w trzynastym zakręcie, wskutek czego Brytyjczyk został zmuszony do wycofania się z dalszej rywalizacji i utraty trzeciego miejsca na podium. Po głębszym przyjrzeniu się sytuacji sędziowie FIA uznali winę Maldonado i ukarali go doliczeniem 20 sek do czasu wyścigu, co zepchnie go w wynikach rywalizacji na dwunastą lokatę.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
24.12.2018  FIA zmodyfikowała przepisy o ustalaniu kolejności startowej
Tagi:
FIA
Maldonado P.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
MairJ23, 26.06.2012 15:15[!]
@katinka na poparcie Twojej tezy podaje poprzedni wyscig gdzie "wspanialy" (nie pisze tego w cudzyslowiu dlatego ze tak nie uwazam i ze to ironia tylko dlatego ze tym razem nawet Alonso sobie nie poradzil z klodami rzuconymi pod nogi w postaci strategii i tychze znienawidzonych/pokochanych opon) Alonso nie dal rady z oponami i strategia a taki Romain Grosjean z taka sama strategia idzie na pudlo ! Pokazuje to dokladnei o czym mowisz - wszystko musi sie niesamowicie zgrac aby odniesc w tym sezonie zwyciestwo - malo mamy takich jak Webber w Monaco gdzie w sumei caly wyscig kontrolowal swoje P1. Vettel chyba tez z PP na P1 kilka GP wczesniej.
katinka, 26.06.2012 21:18[!]
@MairJ23, no ok, racja, Alonso w Kanadzie nie poradził sobie z Pirelkami, ale sam wiesz, że to chyba własciwie dzieki tej strategii na 1 pit stop. Przejechał na jednych gumach 51 okrążeń, o 2 chyba więcej niż Grosjean. A na dzień dzisiejszy to Lotus, a nie Ferrari, McLaren czy RBR wydaje sie zespolem, który najlepiej dogadał sie z oponami i najlepiej je rozumie, i w dodatku jeszcze sa bardzo szybcy. Ten sezon pod względem dogrania wszystkich szczegółów jest faktycznie bardzo trudny, ale i tak widać, przynajmniej dla mnie, że najlepszym kierowcą w stawce jest Alonso, chociaz dla mojego pupilka - Lewisa, mam tez duzo podziwu ;) Pozdr
Kamikadze2000, 27.06.2012 15:03[!]
Strategia Alonso i Vettela była aktem desperacji. A nóż się uda... zaryzykowali. U Romaina i Sergio było inaczej - oni mieli jechac na tej strategii. Gdyby Hiszpan i Niemiec mieli wcześniej założone, by tak jechac, wyglądałoby to zupełnie inaczej. Jechali po prostu za długo na jednym komplecie.

@Aeromis - pamiętasz co pisałeś po Katalonii. Przypomnę Ci - było mniej więcej tak: "Został więc obalony mit o niedbającym o ogumienie Hamiltonie". Ja napisałem, że należy z tym poczekac. I moja teoria była słuszna. Nadal mają z tym problemy, nie tylko Hamilton, ale również MP4-27. Tym bardziej w takich warunkach, jakie panowały w Walencji.

@katinka - oczywiście, że sobie dobrze radzi. Nie oczekiwałem, że nie będzie dojeżdżał do mety. Bez wątpienia jednak to jego słaby punkt, ale jakoś stara sobie z tym radzic. Niestety, ale dla niego jego styl jazdy jest wyniszczający dla opon. W dodatku w Walencji MP4-27 miało problemy z balansem - to dobiło dzieła. Wytknąłem to @Aeromis, ponieważ był przekonany, iż poszło to w dobrą stronę. Ten wyścig pokazał jednak, że nie.
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca