ISACK HADJAR
Racing BullsRacing Bulls VCARB02

Pierwszy start w F1: -
Pierwsza wygrana: -
Zdobyte punkty:0
Najszybsze okrążenia:0 ()
Narodowość: FrancjaData urodzenia: 28 września 2004Miejsce urodzenia: ParyżMiejsce zamieszkania: ParyżOficjalna strona: -Wzrost: 167 cmWaga: 61 kgStan cywilny: KawalerImiona dzieci: -
KARIERA
2024

Pozostaje w Formule 2, jednakże przenosi się do ekipy Campos. Po koszmarnych pierwszych dwóch rundach, w Australii rozpoczyna walkę w ścisłej czołówce wygrywając główny wyścig. Na dalszym etapie jeszcze trzykrotnie powtarza tę sztukę i zostaje liderem mistrzostw. Po rundzie w Baku spada jednak za Gabriela Bortoleto i mimo straty pół punktu do Brazylijczyka przed wyścigami w Abu Zabi, ostatecznie musi uznać jego wyższość, odpadając na starcie głównych zmagań przez problemy techniczne. W trakcie roku kontynuuje współpracę z Red Bullem, otrzymując bolid RB20 w treningach na Silverstone oraz Yas Marina. Z kolei juniorskie Racing Bulls powierza mu posadę w F1 na sezon 2025, zatrudniając go w miejsce odchodzącego Liama Lawsona.
2023

Decyduje się na kolejny krok naprzód, tym razem dołączając do stawki Formuły 2. Pozostaje kierowcą Hitecha, jednakże debiut w oficjalnym przedsionku F1 nie układa się dla niego pomyślnie. Zaledwie raz wchodzi na podium podczas sprintu w Austrii, natomiast po punkty sięga jeszcze przy okazji pozostałych dziesięciu wyścigów. W ogólnym rozrachunku skompletowany dorobek daje mu czternaste miejsce w tabeli. W trakcie roku podejmuje współpracę z AlphaTauri oraz Red Bullem, prowadząc bolidy obu ekip w piątkowych treningach na torach w Meksyku i Abu Zabi.
2022

Zimą wraca do stawki arabskiej Formuły Regional, tym razem przystępując do wszystkich wyścigów. Dwukrotnie wpada na metę jako pierwszy, a także zdobywa trzy miejsca na podium. W końcowej tabeli plasuje się na trzeciej pozycji. Na dalszym etapie przechodzi do Formuły 3 z Hitech Grand Prix, rywalizując w ścisłej czołówce. Wygrywa trzy wyścigi i zdobywa dwa miejsca na podium, licząc się w walce o tytuł. Mimo to cztery wyścigi poza punktowaną strefą odbierają mu szanse w pojedynku z Martinsem, Maloney'em i Bearmanem, przez co kończy sezon jako czwarty zawodnik mistrzostw.
2021

Decyduje się przenieść do Formuły Regional i zaczyna swoją przygodę z nowym bolidem od azjatyckiej edycji. Podchodzi do trzech rund, w których sięga po pięć miejsc na podium, co mimo opuszczenia dalszych wyścigów daje mu szóste miejsce w końcowej tabeli. Od wiosny przystępuje do pełnej kampanii w europejskim czempionacie, gdzie wygrywa w dwóch wyścigach, a także trzykrotnie wchodzi na podium. Prezentuje jednak nierówną formę, co w ostatecznym rachunku daje mu tylko piąte miejsce w klasyfikacji. W czerwcu zostaje ogłoszony członkiem Red Bull Junior Team.
2020

Rok rozpoczyna od występów w arabskiej Formule 4, lecz nie odnosi w niej większych sukcesów i plasuje się na jedenastej pozycji. Docelowo pozostaje we francuskiej F4 i zdobyte przed rokiem doświadczenie zaczyna procentować. Sięga po trzy zwycięstwa i ośmiokrotnie wchodzi na podium, co daje mu najniższy stopień klasyfikacji generalnej mistrzostw.
2019

Przesiada się za kierownicę jednomiejscowego bolidu dołączając do stawki francuskiej Formuły 4. Z początku ma problemy z komfortową pozycją w kokpicie przez niski wzrost w wieku niespełna piętnastu lat, lecz i tak prezentuje konkurencyjne osiągi. Wygrywa jeden wyścig na torze Spa-Francorchamps i zajmuje siódme miejsce w końcowej klasyfikacji, natomiast w tabeli debiutantów jest drugi.
2011 -2018

Mając siedem lat otrzymuje od rodziców pierwszego gokarta, co jest reakcją na zainteresowanie Formułą 1 ze strony Isacka. W 2012 roku podchodzi do pierwszych zawodów, natomiast w kolejnych latach zostaje dwukrotnym wicemistrzem Francji wśród kadetów. Od sezonu 2017 wchodzi na międzynarodową scenę kartingową, lecz nie odnosi większych sukcesów.
STATYSTYKI W F1
Sezon | P. | Starty | Punkty | Zwyc. | Podium | Pktwł. | P.pos. | Naj. okr. | Nie skl. | Zespoły |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Racing Bulls | |
2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Red Bull | |
2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Red Bull, AlphaTauri | |
Razem: | 0 | 0 | 0 () | 0 () | 0 () | 0 () | 0 () | 0 () | 3 |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany. Starty obejmują rozpoczęte wyścigi.