Villeneuve broni nowego porozumienia sponsorskiego Williamsa
Przed startem sezonu współpracę ze stajnią z Grove nawiązał kanadyjski Bombardier.
10.03.1711:33
1319wyświetlenia
Jacques Villeneuve nie uważa, by Bombardier popełnił błąd angażując się w promowanie swojej marki poprzez współpracę z Williamsem.
W tym tygodniu kanadyjska firma z branży lotniczej ogłosiła podpisanie umowy ze stajnią z Grove, w której barwach ściga się Lance Stroll. Na mocy porozumienia logotypy Bombardiera pojawią się na kasku 19-letniego kierowcy oraz na ścianach garażu Williamsa w alei serwisowej.
Kanadyjska prasa skrytykowała jednak porozumienie sponsorskie, zwracając uwagę na fakt, iż Bombardier jest państwową firmą, a Stroll niezależnie od tego cieszy się bezpiecznym wsparciem finansowym ze strony swego ojca, znanego potentata w branży odzieżowej.
Kanadyjska firma wspierająca kanadyjskiego kierowcę? Czy można sobie wyobrazić coś lepszego?- pytał Villeneuve, mistrz świata F1 z 1997 roku.
Nie możemy krytykować tej firmy za wykorzystywanie F1 do celów marketingowych. Formuła 1 to wspaniała platforma promocyjna. W czym tkwi problem? Muszą reklamować się w ten czy w inny sposób, a dla konsorcjum z branży lotniczej nie lepszej opcji jak F1.
Villeneuve dodał, że ze względu na zakres współpracy Bombardier nie poniesie dużych kosztów.
Ich emblematy znajdują się wyłącznie na kasku. Nie są to duże kwoty, szczególnie dla firmy tego kalibru.
KOMENTARZE