Liberty Media ujawniło nowy logotyp Formuły 1
Sean Bratches zapowiada zmianę wizerunku marki i start rozbudowanej platformy multimedialnej.
26.11.1716:03
6513wyświetlenia
Embed from Getty Images
Liberty Media zaprezentowało w niedzielę nowy logotyp Formuły 1.
Dotychczasowy logotyp składał się z czarnego i czerwonego symbolu, pomiędzy które wkomponowana była cyfra "1". W ubiegłym tygodniu nowi właściciele serii Grand Prix złożyli do urzędu Unii Europejskiej ds. własności intelektualnej wnioski o zarejestrowanie trzech projektów nowego logotypu F1.
Ostateczna wersja została oficjalnie ujawniona w niedzielę, tuż po zakończeniu wyścigu o GP Abu Zabi.
Plany zmiany logotypu F1 wywołały oburzenie pośród fanów królowej sportów motorowych. Carey uważa jednak, że jest to typowa reakcja:
Od sezonu 2018 Liberty wprowadzi szereg zmian w oprawie wizualnej Formuły 1. Dodatkowo na wybranych rynkach, gdzie jest to możliwe przy obecnych uwarunkowaniach kontraktowych, właściciel serii Grand Prix zapewni fanom dostęp do platformy z kontentem typu over the top (OTT).
Liberty Media zaprezentowało w niedzielę nowy logotyp Formuły 1.
Dotychczasowy logotyp składał się z czarnego i czerwonego symbolu, pomiędzy które wkomponowana była cyfra "1". W ubiegłym tygodniu nowi właściciele serii Grand Prix złożyli do urzędu Unii Europejskiej ds. własności intelektualnej wnioski o zarejestrowanie trzech projektów nowego logotypu F1.
Ostateczna wersja została oficjalnie ujawniona w niedzielę, tuż po zakończeniu wyścigu o GP Abu Zabi.
Plany zmiany logotypu F1 wywołały oburzenie pośród fanów królowej sportów motorowych. Carey uważa jednak, że jest to typowa reakcja:
Za każdym razem gdy coś zmieniasz spotykasz się z mieszanymi opiniami. Chcemy zapewnić nową energię dla sportu. Mamy wiele planów, chcemy zrobić wiele rzeczy.
Uznaliśmy, że logo jest dobrym sposobem na podkreślenie ekscytacji i świeżej energii, z którą kroczymy w nowym kierunku. Nie chcemy jednak zmieniać samego sportu. Chcemy zaszczepić w nim pewne innowacje. Naszym zdaniem sport może być lepszy. Pragniemy chociażby aby fani angażowali się w Formułę 1 poprzez kanały, które być może do tej pory nie były wykorzystywane w odpowiedni sposób.
Liberty wprowadzi nowy pakiet graficzny i platformę multimedialną
Od sezonu 2018 Liberty wprowadzi szereg zmian w oprawie wizualnej Formuły 1. Dodatkowo na wybranych rynkach, gdzie jest to możliwe przy obecnych uwarunkowaniach kontraktowych, właściciel serii Grand Prix zapewni fanom dostęp do platformy z kontentem typu over the top (OTT).
Zmienimy wizerunek marki, wprowadzimy nowy pakiet graficzny wykorzystywany przy produkcji materiałów telewizyjnych. Przedstawimy mocno odświeżoną koncepcję produkcji - zaprezentujemy nową, responsywną platformę internetową, zapewniającą szerokie możliwości wykorzystywania mediów społecznościowych oraz kontent OTT, zarówno z materiałami "na żywo" jak i na życzenie- powiedział dyrektor do spraw komercyjnych Formuły 1, Sean Bratches.
After an amazing season - a new #F1 era awaits
— Formula 1 (@F1) 26 listopada 2017
Our greatest races are ahead of us
#Unleash2018 pic.twitter.com/1g0KSjeVhj
KOMENTARZE