Lowe: Do poprawy potencjału bolidu może dojść w połowie sezonu
Dyrektor techniczny Williamsa przyznał, że tor w Barcelonie obnaża słabości konstrukcji FW41.
13.05.1810:20
1645wyświetlenia
Embed from Getty Images
Dyrektor techniczny Williamsa - Paddy Lowe przyznał, że jego zespół przygotowuje pakiet poprawek, którego celem jest wyeliminowanie fundamentalnych problemów z bolidem FW41.
Williams ma za sobą fatalny start sezonu 2018 i zajmuje obecnie ostatnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów, tracąc sześć punktów do Saubera. Sobotnie kwalifikacje w Barcelonie były kolejną porażką stajni z Grove: Siergiej Sirotkin zajął w nich osiemnaste miejsce, a Lance Stroll dziewiętnaste.
Lowe zaznaczył, że Williams wdrożył strategię, której celem jest poprawa tempa. Dał jednak jasno do zrozumienia, że zmian należy spodziewać się najwcześniej w połowie sezonu.
Lowe nie chciał zdradzać konkretnych terminów debiutu nowego pakietu. W padoku uważa się jednak, że nie dojdzie do tego przed lipcowym Grand Prix Niemiec.
Lowe dodał, że tor w Barcelonie obnażył słabości bolidu FW41.
Dyrektor techniczny Williamsa - Paddy Lowe przyznał, że jego zespół przygotowuje pakiet poprawek, którego celem jest wyeliminowanie fundamentalnych problemów z bolidem FW41.
Williams ma za sobą fatalny start sezonu 2018 i zajmuje obecnie ostatnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów, tracąc sześć punktów do Saubera. Sobotnie kwalifikacje w Barcelonie były kolejną porażką stajni z Grove: Siergiej Sirotkin zajął w nich osiemnaste miejsce, a Lance Stroll dziewiętnaste.
Tempo jest słabe. Dzieje się tak dlatego, że jest coś, co ogranicza możliwości kierowców w prowadzeniu bolidu blisko jakiegokolwiek limitu- stwierdził Lowe.
Nasz bolid ma wiele dobrych obszarów, ale nie są one w stanie pokazać swojego potencjału, bo bolid jest spowalniany przez pewne konkretne problemy.
Lowe zaznaczył, że Williams wdrożył strategię, której celem jest poprawa tempa. Dał jednak jasno do zrozumienia, że zmian należy spodziewać się najwcześniej w połowie sezonu.
Mamy program, który nazywamy programem naprawczym. Naszym celem jest zapewnienie takiego potencjału, jakim zamierzaliśmy operować. Szacujemy, że jego efekty będziemy mogli ujrzeć w połowie sezonu.
Lowe nie chciał zdradzać konkretnych terminów debiutu nowego pakietu. W padoku uważa się jednak, że nie dojdzie do tego przed lipcowym Grand Prix Niemiec.
Lowe dodał, że tor w Barcelonie obnażył słabości bolidu FW41.
Mamy pewne problemy z bolidem. Uważamy, że rozumiemy co jest ich przyczyną. Ciężko pracujemy nad ich wyeliminowaniem, ale żadna z poprawek nie jest dostępna na ten weekend. To dlatego mamy tutaj tak duże kłopoty. Można śmiało powiedzieć, że tor w Barcelonie nie wybacza i zawsze obnaża możliwości bolidu.