Autosport: Martini sponsorem tytularnym Williamsa
Zespół zmieni swą nazwę na Williams Martini Racing
13.02.1413:23
2806wyświetlenia
Magazyn Autosport, powołując się na swoje źródła donosi, że Martini rzeczywiście powróci do Formuły 1 jako tytularny sponsor stajni Williamsa.
Po miesiącach spekulacji dotyczących obecności popularnego producenta napojów alkoholowych na bolidach stajni z Grove, źródła potwierdziły brytyjskim dziennikarzom, że doszło do osiągnięcia w tej sprawie porozumienia, które zaowocuje całkowitą zmianą jego malowania. Oczywisty jest więc powrót do tradycyjnych barw Martini, a więc bieli, błękitu i czerwieni.
Autosport dowiedział się, że firma podjęła decyzję o związaniu się z Williamsem po rozmowach prowadzonych z kilkoma czołowymi ekipami, wliczając w to McLarena i Ferrari. Ostatecznie zdecydowała się na wybranie opcji najbardziej kompleksowej formy promocji marki, a więc zostania sponsorem tytularnym, co pociągnie za sobą także zmianę nazwy zespołu na Williams Martini Racing.
Powrót Martini będzie pierwszą obecnością marki na bolidach F1 od czasu sezonu 2008, gdy dobiegł końca trzyletni kontrakt sponsorski firmy ze stajnią Ferrari. Wtedy jednak logo marki nie było zbyt mocno akcentowane. W przypadku Williamsa kwestia malowania tegorocznego samochodu jest ciągle finalizowana i nie należy spodziewać się, iż ujrzy ono światło dzienne przed całkowitym sformowaniem zaplecza pozostałych sponsorów. Wkrótce należy spodziewać się bowiem oficjalnego potwierdzenia nawiązania przez zespół współpracy z koncernem Petrobras.
Williams odmawia komentowania doniesień na temat umowy z Martini przypominając tylko, że tegoroczne malowanie samochodu zostanie zaprezentowane przed Grand Prix Australii.
KOMENTARZE