Informacja Pirelli po treningach przed GP Włoch
Różnica pomiędzy supermiękką i miękką mieszanką wynosi obecnie około 0,7 sekundy.
01.09.1718:53
617wyświetlenia
Embed from Getty Images
Monza, 1 września 2017 - Mercedes uzyskał najlepsze czasy w obu sesjach treningowych na Monzy, na supermiękkich oponach. Valtteri Bottas przejechał najszybsze piątkowe okrążenie w drugim treningu, a w pierwszej sesji na czele tabeli znalazł się Lewis Hamilton. Najlepszy rezultat Bottasa z popołudniowej sesji był szybszy o prawie półtorej sekundy w porównaniu z drugim treningiem przed rokiem, przy użyciu takiej samej mieszanki.
Pod koniec pierwszej sesji spadł przelotny deszcz, ale nie miało to wpływu na ewolucję nawierzchni.
Aktualnie różnica w osiągach pomiędzy miękką i supermiękką mieszanką nieznacznie przekracza pół sekundy.
MARIO ISOLA - SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
PIERWSZY TRENING - NAJLEPSZE CZASY
Hamilton 1.21,537 SUPERMIĘKKA NOWA
Bottas 1.21,972 SUPERMIĘKKA NOWA
Vettel 1.22,652 SUPERMIĘKKA NOWA
DRUGI TRENING - NAJLEPSZE CZASY
Bottas 1.21,406 SUPERMIĘKKA NOWA
Hamilton 1.21,462 SUPERMIĘKKA NOWA
Vettel 1.21,546 SUPERMIĘKKA NOWA
PIERWSZY TRENING - NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA Palmer 1.26,370
MIĘKKA Bottas 1.22,086
SUPERMIĘKKA Hamilton 1.21,537
DRUGI TRENING - NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA Hamilton 1.21,956
SUPERMIĘKKA Bottas 1.21,406
NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA Palmer 16
MIĘKKA Stroll 31
SUPERMIĘKKA Massa 25
Monza, 1 września 2017 - Mercedes uzyskał najlepsze czasy w obu sesjach treningowych na Monzy, na supermiękkich oponach. Valtteri Bottas przejechał najszybsze piątkowe okrążenie w drugim treningu, a w pierwszej sesji na czele tabeli znalazł się Lewis Hamilton. Najlepszy rezultat Bottasa z popołudniowej sesji był szybszy o prawie półtorej sekundy w porównaniu z drugim treningiem przed rokiem, przy użyciu takiej samej mieszanki.
Pod koniec pierwszej sesji spadł przelotny deszcz, ale nie miało to wpływu na ewolucję nawierzchni.
Aktualnie różnica w osiągach pomiędzy miękką i supermiękką mieszanką nieznacznie przekracza pół sekundy.
MARIO ISOLA - SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
Zgodnie z oczekiwaniami, prędkości na Monzy nie uległy wyraźnej poprawie, bo przepisy na sezon 2017 poprawiły przede wszystkim osiągi w zakrętach, a nie szybkość maksymalną - a ten tor składa się głównie z prostych. Mimo to najszybsze okrążenie z drugiego treningu było lepsze o prawie półtorej sekundy niż w tej samej sesji przed rokiem, na takiej samej mieszance ogumienia. Z wstępnych informacji wynika, że możliwa będzie strategia jednego pit stopu w wyścigu. Niewielka różnica w osiągach pomiędzy mieszankami oznacza, że optymalne okno do zjazdu na zmianę ogumienia jest dość szerokie.
PIERWSZY TRENING - NAJLEPSZE CZASY
Hamilton 1.21,537 SUPERMIĘKKA NOWA
Bottas 1.21,972 SUPERMIĘKKA NOWA
Vettel 1.22,652 SUPERMIĘKKA NOWA
DRUGI TRENING - NAJLEPSZE CZASY
Bottas 1.21,406 SUPERMIĘKKA NOWA
Hamilton 1.21,462 SUPERMIĘKKA NOWA
Vettel 1.21,546 SUPERMIĘKKA NOWA
PIERWSZY TRENING - NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA Palmer 1.26,370
MIĘKKA Bottas 1.22,086
SUPERMIĘKKA Hamilton 1.21,537
DRUGI TRENING - NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA Hamilton 1.21,956
SUPERMIĘKKA Bottas 1.21,406
NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA Palmer 16
MIĘKKA Stroll 31
SUPERMIĘKKA Massa 25