Williams podpisał wieloletnią umowę sponsorską z Financial Times
Logotypy gazety znajdą się na tylnym skrzydle bolidów FW42 Russella i Kubicy.
25.04.1910:21
1717wyświetlenia
Williams ogłosił podpisanie wieloletniej umowy sponsorskiej z dziennikiem Financial Times.
Na mocy porozumienia począwszy od Grand Prix Azerbejdżanu logotypy FT pojawią się na wewnętrznych częściach tylnego skrzydła bolidu FW42.
Wiceszefowa Williamsa - Claire Williams, powiedziała:
Na przestrzeni zaledwie kilku lat we wszystkich dyscyplinach sportu doszło do drastycznych zmian w krajobrazie marketingowym i zasadach ekspozycji marki. Tyczy się to także Formuły 1.
Możliwość współpracy z FT, dzięki której zaczynamy wykorzystywać nowe formy mediów i możliwości cyfrowych, jest ekscytująca zarówno dla zespołu jak i naszych obecnych partnerów. Nie mogę się już doczekać rozwoju tego partnerstwa.
Stajnia z Grove ma za sobą fatalny start sezonu 2019. Zespół próbuje powrócić do konkurencyjnej formy, ale ma do odrobienia olbrzymią stratę do poziomu środka stawki.
Financial Times to międzynarodowy dziennik o profilu gospodarczo-finansowym. Jego baza subskrybentów i prenumeratorów przekracza milion czytelników. Siedziba redakcji znajduje się w Londynie, a właścicielem gazety jest japońska korporacja medialna Nikkei.