Loga Mission Winnow znikną z bolidów Ferrari w Kanadzie i Francji

Zamiast nich pojawią się grafiki nawiązujące do 90. urodzin firmy z Maranello.
28.05.1913:02
Nataniel Piórkowski
1504wyświetlenia
Embed from Getty Images

Kampania Mission Winnow nie będzie reklamowana na bolidach Ferrari przy okazji wyścigów w Kanadzie i Francji. Zamiast jej znaków na konstrukcjach SF90 Sebastiana Vettela i Charlesa Leclerca umieszczone zostaną logotypy nawiązujące do 90. rocznicy powstania Ferrari.

Decyzja ta ma związek z faktem, iż we Francji i Kanadzie obowiązuje bardziej rygorystyczne prawo w zakresie reklamowania wyrobów tytoniowych. Chociaż oficjalnie prowadzona przez koncern Philip Morris inicjatywa nie ma związku z takimi produktami, w Australii zajęła się nią lokalna komisja do spraw zdrowia.

Aby uniknąć potencjalnych problemów człon Mission Winnow zniknął w Melbourne z oficjalnej nazwy zespołu, a jego emblematy zostały zastąpione grafikami nawiązującymi do 90. urodzin firmy z Maranello. Dwa tygodnie później Scuderia korzystała już ze swojej pełnej identyfikacji przewidzianej na sezon 2019.

Ferrari podkreśliło teraz raz jeszcze, że Mission Winnow pozostaje partnerem tytularnym Scuderii Ferrari w 2019 roku.