Ferrari bliskie utraty tytularnego wsparcia Philip Morris?

Amerykański gigant ma rozważać pozostanie w Scuderii jako mniejszy sponsor.
19.11.2110:18
Mateusz Szymkiewicz
1024wyświetlenia
Embed from Getty Images

La Gazzetta dello Sport informuje, że Ferrari może utracić tytularny sponsoring koncernu Philip Morris.

Amerykański gigant działający w branży tytoniowej współpracuje ze Scuderią od 1973 roku. Aktualnie koncern promuje na samochodach zespołu inicjatywę Mission Winnow, która ma wskazywać na alternatywy dla tradycyjnych papierosów.

Mimo to rygorystyczne przepisy w wielu krajach zmuszały Philip Morris do rezygnacji z ekspozycji, co po kilku latach stawia znak zapytania nad dalszym sensem współpracy. Według La Gazzetta dello Sport, koncern aktualnie wspiera Ferrari kwotą na poziomie 125 milionów euro rocznie. W ramach nowej umowy, która może obowiązywać od 2022 roku, Philip Morris miałby pozostać w zespole jako jeden z mniejszych sponsorów.

Porozumienie wygasa z końcem roku, jednakże prowadzimy już rozmowy z Philip Morris. Nasze relacje są dobre i zobaczymy w jaką stronę to pójdzie w najbliższych miesiącach. Dalsza współpraca jest bardzo prawdopodobna, ale zakładam, że nie obejmie ona tytularnego sponsoringu - powiedział Mattia Binotto, szef Ferrari.