Norris: To było piękne okrążenie
Anglik przyznał, że nie poprawiłby swojego czasu
20.10.2412:32
284wyświetlenia
Embed from Getty Images
Zdobywca pole position w Austin - Lando Norris wątpi, by mógł poprawić swój czas w drugim przejeździe w Q3.
Norris uważa, że kółko które pojechał było najlepszym w jego karierze. Dało mu ono pole poistion po tym jak w końcówce sesji rozbił się George Russell. Po Q2 Norris tracił niemal trzy dziesiąte do Verstappena i żaden z kierowców nie sprawiał wrażenia, że może rzucić wyzwanie Holendrowi na pojedynczym okrążeniu. Norris wywalczył później minimalną przewagę 0,031 sekundy na pierwszym kółku w Q3.
Dalsza walka została przerwana gdy Russell wjechał w ścianę w osiemnastym zakręcie, co spowodowało wywieszenie czerwonej flagi. W tym czasie Verstappen jechał po czas, który spokojnie dałby mu prowadzenie. Norris przyznał przez radio, że jego kółko było
Norris wyjaśnił, że McLaren tracił w szybkich sekcjach toru w porównaniu do Red Bulla. Dlatego tyle tracił w pierwszym sektorze do Verstappena.
Zapytany gdzie najbardziej ryzykował, Norris odpowiedział: "Właściwie to wszędzie. Oczywiście w szybkich sekcjach gdzie mieliśmy problem ze złapaniem Red Bulla. Max był niesamowicie szybki w pierwszym sektorze.
Szef McLarena, Adrea Stella przyznał, że pierwsze okrążenie Norrisa było niemal idealne. Dodał też, że zespół był w stanie dokonać wielu zmian w ustawieniach po sprincie i ma nadzieję, że MCL38 będzie lepiej obchodził się z oponami w niedzielnym wyścigu.
Zdobywca pole position w Austin - Lando Norris wątpi, by mógł poprawić swój czas w drugim przejeździe w Q3.
Norris uważa, że kółko które pojechał było najlepszym w jego karierze. Dało mu ono pole poistion po tym jak w końcówce sesji rozbił się George Russell. Po Q2 Norris tracił niemal trzy dziesiąte do Verstappena i żaden z kierowców nie sprawiał wrażenia, że może rzucić wyzwanie Holendrowi na pojedynczym okrążeniu. Norris wywalczył później minimalną przewagę 0,031 sekundy na pierwszym kółku w Q3.
Dalsza walka została przerwana gdy Russell wjechał w ścianę w osiemnastym zakręcie, co spowodowało wywieszenie czerwonej flagi. W tym czasie Verstappen jechał po czas, który spokojnie dałby mu prowadzenie. Norris przyznał przez radio, że jego kółko było
przepiękne, a później przynał, że ciężko byłoby je porawić w kolejnym wyjeździe na tor.
To było chyba najlepsze kółko w mojej karierze. Było naprawdę dobre- przyznał Norris.
Chyba nieco za wysoko sobie zawiesiłem poprzeczkę, bo na drugim okrążeniu powiedział ekipie, że raczej nie uda mi się zbytnio poprawić.
Wycisnąłem wszystko z samochodu. Sporo zmieniliśmy po sprincie i zdecydowanie dało to efekty. Jednak mimo to miałem problemy i wiedziałem, że muszę dać z siebie więcej. Zgrało się idealnie, jednak drugi raz na pewno bym tak nie pojechał. Jestem więc bardzo zadowolony, ponieważ nie spodziewałem się tego.
Norris wyjaśnił, że McLaren tracił w szybkich sekcjach toru w porównaniu do Red Bulla. Dlatego tyle tracił w pierwszym sektorze do Verstappena.
Zapytany gdzie najbardziej ryzykował, Norris odpowiedział: "Właściwie to wszędzie. Oczywiście w szybkich sekcjach gdzie mieliśmy problem ze złapaniem Red Bulla. Max był niesamowicie szybki w pierwszym sektorze.
Szef McLarena, Adrea Stella przyznał, że pierwsze okrążenie Norrisa było niemal idealne. Dodał też, że zespół był w stanie dokonać wielu zmian w ustawieniach po sprincie i ma nadzieję, że MCL38 będzie lepiej obchodził się z oponami w niedzielnym wyścigu.
Ciężko byłoby mu się poprawić na drugim przejeździe- przyznał Stella.
Verstappen był na szybkim okrążeniu, co byłoby dla nas problemem w kwestii pole position, więc żółta flaga nam pomogła. Ogólnie dobrze widzieć, że zdołaliśmy się poprawić po sprincie. Dokonaliśmy zmian w ustawieniach. Myślę, że zrozumieliśmy pewne aspekty w kwestii prowadzenia się samochodu. Mam nadzieję, że zmniejszymy zużycie opon w wyścigu.