Tegoroczne Ferrari ukończyło testy zderzeniowe
Następca SF-24 może tym samym wkroczyć w finałową fazę przygotowań.
02.01.2517:28
585wyświetlenia
Embed from Getty Images
Według ustaleń włoskich mediów, tegoroczny bolid Ferrari ukończył z pozytywnym wynikiem testy zderzeniowe.
Model oznaczony kodem roboczym 677 miał być sprawdzany w placówce CSI we włoskim Bollate, gdzie zaproszono przedstawicieli FIA. Obowiązkowe próby zderzeniowe miały zostać ukończone przy pierwszym podejściu, co umożliwia Ferrari wejście w finałową fazę przygotowań do sezonu 2025. Oficjalna prezentacja najnowszego bolidu została zaplanowana na 19 lutego.
Według ustaleń włoskiego Motorsport.com, Ferrari zastosuje przy następcy SF-24 przednie zawieszenie typu pull-rod, które po raz ostatni było wykorzystywane przez Scuderię w sezonie 2015. W minionej kampanii korzystały z tego konceptu ekipy McLarena oraz Red Bulla, które odniosły najwięcej zwycięstw.
Szef Ferrari - Frederic Vasseur, zadeklarował, że tegoroczne Ferrari będzie w
Według ustaleń włoskich mediów, tegoroczny bolid Ferrari ukończył z pozytywnym wynikiem testy zderzeniowe.
Model oznaczony kodem roboczym 677 miał być sprawdzany w placówce CSI we włoskim Bollate, gdzie zaproszono przedstawicieli FIA. Obowiązkowe próby zderzeniowe miały zostać ukończone przy pierwszym podejściu, co umożliwia Ferrari wejście w finałową fazę przygotowań do sezonu 2025. Oficjalna prezentacja najnowszego bolidu została zaplanowana na 19 lutego.
Według ustaleń włoskiego Motorsport.com, Ferrari zastosuje przy następcy SF-24 przednie zawieszenie typu pull-rod, które po raz ostatni było wykorzystywane przez Scuderię w sezonie 2015. W minionej kampanii korzystały z tego konceptu ekipy McLarena oraz Red Bulla, które odniosły najwięcej zwycięstw.
Szef Ferrari - Frederic Vasseur, zadeklarował, że tegoroczne Ferrari będzie w
99 procentachnowym bolidem. Pojawiły się sugestie, iż włoska ekipa na prośbę Lewisa Hamiltona przesunęła kokpit bliżej środka bolidu, umieściła jednostkę napędową bliżej tylnej osi, a także skróciła skrzynię biegów.