GROSSER PREIS VON DEUTSCHLAND 1985
Nürburgring04 sierpnia

Długość toru: 4,542 kmLiczba okrążeń: 67Pełny dystans: 304,314 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:18,871 - Nelson Piquet (Brabham BT53), 1984Najszybsze okrążenie wyścigu1:23,146 - Michele Alboreto (Ferrari 126C4), 1984Największa średnia prędkość wyścigu191,751 km/h - Alain Prost (McLaren MP4/2), 1984
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Michele Alboreto 2767 okr. 1h35m31,337
2.
Alain Prost 267 okr. +0:11,661
3.
Jacques Laffite 2667 okr. +0:51,154
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +7 | Michele Alboreto 27 | Ferrari 156/85 | 67 | 1h35m31,337 | 0 | |
2 | +1 | Alain Prost 2 | McLaren MP4/2B | 67 | +0:11,661 | 0 | |
3 | +10 | Jacques Laffite 26 | Ligier JS25 | 67 | +0:51,154 | 0 | |
4 | +11 | Thierry Boutsen 18 | Arrows A8 | 67 | +0:55,279 | 0 | |
5 | +7 | Niki Lauda 1 | McLaren MP4/2B | 67 | +1:13,972 | 0 | |
6 | +4 | Nigel Mansell 5 | Williams FW10 | 67 | +1:16,820 | 0 | |
7 | +10 | Gerhard Berger 17 | Arrows A8 | 66 | +1 okr. | 0 | |
8 | +11 | Stefan Bellof 3 | Tyrrell 014 | 66 | +1 okr. | 0 | |
9 | -7 | Stefan Johansson 28 | Ferrari 156/85 | 66 | +1 okr. | 0 | |
10 | +16 | Martin Brundle 4 | Tyrrell 012 | 63 | +4 okr. | 0 | |
11 | +16 | Pierluigi Martini 29 | Minardi M185 | 62 | +5 okr. | 0 | |
12 | -8 | Keke Rosberg 6 | Williams FW10 | 61 | +6 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Eddie Cheever 23 | Alfa Romeo 184T | 45 | turbo | 0 | |||
Elio de Angelis 11 | Lotus 97T | 40 | silnik | 0 | |||
Huub Rothengatter 24 | Osella FA1G | 32 | skrzynia biegów | 0 | |||
Teo Fabi 19 | Toleman TG185 | 29 | sprzęgło | 0 | |||
Ayrton Senna 12 | Lotus 97T | 27 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
Derek Warwick 16 | Renault RE60B | 25 | zapłon | 0 | |||
Nelson Piquet 7 | Brabham BT54 | 23 | turbo | 0 | |||
Patrick Tambay 15 | Renault RE60B | 19 | poślizg | 0 | |||
Marc Surer 8 | Brabham BT54 | 15 | silnik | 0 | |||
Manfred Winkelhock 9 | RAM 03 | 8 | silnik | 0 | |||
Riccardo Patrese 22 | Alfa Romeo 184T | 8 | skrzynia biegów | 0 | |||
Francois Hesnault 14 | Renault RE60 | 8 | sprzęgło | 0 | |||
Philippe Alliot 10 | RAM 03 | 8 | ciśnienie oleju | 0 | |||
Jonathan Palmer 30 | Zakspeed 841 | 7 | alternator | 0 | |||
Andrea de Cesaris 25 | Ligier JS25 | 0 | wypadek/układ kierowniczy | 0 |
Najszybsze okrażenie: Niki Lauda (McLaren MP4/2B) - 1:22,806 na 53 okr.