GRAN PREMIO DI SAN MARINO 1997
Autodromo Enzo e Dino Ferrari27 kwietnia

Długość toru: 4,93 kmLiczba okrążeń: 62Pełny dystans: 305,660 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:26,890 - Michael Schumacher (Ferrari F310), 1996Najszybsze okrążenie wyścigu1:28,931 - Damon Hill (Williams FW18), 1996Największa średnia prędkość wyścigu193,761 km/h - Damon Hill (Williams FW18), 1996
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Heinz-Harald Frentzen 462 okr. 1h31m00,673
2.
Michael Schumacher 562 okr. +0:01,237
3.
Eddie Irvine 662 okr. +1:18,343
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Heinz-Harald Frentzen 4 | Williams FW19 | 62 | 1h31m00,673 | 0 | |
2 | +1 | Michael Schumacher 5 | Ferrari F310B | 62 | +0:01,237 | 0 | |
3 | +6 | Eddie Irvine 6 | Ferrari F310B | 62 | +1:18,343 | 0 | |
4 | +2 | Giancarlo Fisichella 12 | Jordan 197 | 62 | +1:23,388 | 0 | |
5 | +9 | Jean Alesi 7 | Benetton B197 | 61 | +1 okr. | 0 | |
6 | +2 | Mika Hakkinen 9 | McLaren MP4/12 | 61 | +1 okr. | 0 | |
7 | +5 | Nicola Larini 17 | Sauber C16 | 61 | +1 okr. | 0 | |
8 | -4 | Olivier Panis 14 | Prost JS45 | 61 | +1 okr. | 0 | |
9 | +10 | Mika Salo 19 | Tyrrell 025 | 60 | +2 okr. | 0 | |
10 | +11 | Jos Verstappen 18 | Tyrrell 025 | 60 | +2 okr. | 0 | |
11 | +11 | Ukyo Katayama 20 | Minardi M197 | 59 | +3 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Pedro Diniz 2 | Arrows A18 | 53 | skrzynia biegów | 0 | |||
Jacques Villeneuve 3 | Williams FW19 | 40 | skrzynia biegów | 0 | |||
David Coulthard 10 | McLaren MP4/12 | 38 | silnik | 0 | |||
Rubens Barrichello 22 | Stewart SF1 | 32 | ciśnienie oleju | 0 | |||
Johnny Herbert 16 | Sauber C16 | 18 | elektryka | 0 | |||
Ralf Schumacher 11 | Jordan 197 | 17 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
Damon Hill 1 | Arrows A18 | 11 | kolizja z Nakano | 0 | |||
Shinji Nakano 15 | Prost JS45 | 11 | kolizja z Hillem | 0 | |||
Gerhard Berger 8 | Benetton B197 | 4 | poślizg | 0 | |||
Jan Magnussen 23 | Stewart SF1 | 2 | poślizg | 0 |
Najszybsze okrażenie: Heinz-Harald Frentzen (Williams FW19) - 1:25,531 na 42 okr.