MARLBORO MAGYAR NAGYDIJ 1997
Hungaroring10 sierpnia
Długość toru: 3,968 kmLiczba okrążeń: 77Pełny dystans: 305,536 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:14,631 - Alain Prost (Williams FW15C), 1993Najszybsze okrążenie wyścigu1:18,308 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Największa średnia prędkość wyścigu172,424 km/h - Ayrton Senna (McLaren MP4/7A), 1992
REZULTATY WYŚCIGU
1. Jacques Villeneuve 377 okr. 1h45m47,149
2. Damon Hill 177 okr. +0:09,079
3. Johnny Herbert 1677 okr. +0:20,445
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Jacques Villeneuve 3 | Williams FW19 | 77 | 1h45m47,149 | 0 | |
2 | +1 | Damon Hill 1 | Arrows A18 | 77 | +0:09,079 | 0 | |
3 | +7 | Johnny Herbert 16 | Sauber C16 | 77 | +0:20,445 | 0 | |
4 | -3 | Michael Schumacher 5 | Ferrari F310B | 77 | +0:30,501 | 0 | |
5 | +9 | Ralf Schumacher 11 | Jordan 197 | 77 | +0:30,715 | 0 | |
6 | +10 | Shinji Nakano 15 | Prost JS45 | 77 | +0:41,512 | 0 | |
7 | +5 | Jarno Trulli 14 | Prost JS45 | 77 | +1:15,552 | 0 | |
8 | -1 | Gerhard Berger 8 | Benetton B197 | 77 | +1:16,049 | 0 | |
9 | -4 | Eddie Irvine 6 | Ferrari F310B | 76 | +1 okr. | 0 | |
10 | +10 | Ukyo Katayama 20 | Minardi M197 | 76 | +1 okr. | 0 | |
11 | -2 | Jean Alesi 7 | Benetton B197 | 76 | +1 okr. | 0 | |
12 | +10 | Tarso Marques 21 | Minardi M197 | 75 | +2 okr. | 0 | |
13 | +8 | Mika Salo 19 | Tyrrell 025 | 75 | +2 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
David Coulthard 10 | McLaren MP4/12 | 65 | alternator | 0 | |||
Jos Verstappen 18 | Tyrrell 025 | 61 | silnik | 0 | |||
Pedro Diniz 2 | Arrows A18 | 53 | alternator | 0 | |||
Giancarlo Fisichella 12 | Jordan 197 | 42 | poślizg | 0 | |||
Rubens Barrichello 22 | Stewart SF1 | 29 | silnik | 0 | |||
Heinz-Harald Frentzen 4 | Williams FW19 | 29 | wąż do tankowania paliwa | 0 | |||
Mika Hakkinen 9 | McLaren MP4/12 | 12 | skrzynia biegów/hydraulika | 0 | |||
Gianni Morbidelli 17 | Sauber C16 | 7 | silnik | 0 | |||
Jan Magnussen 23 | Stewart SF1 | 5 | uszkodzenia z kolizji | 0 |
Najszybsze okrażenie: Heinz-Harald Frentzen (Williams FW19) - 1:18,372 na 25 okr.