GRAN PREMIO CAMPARI D'ITALIA 1997
Autodromo Nazionale di Monza07 września
Długość toru: 5,77 kmLiczba okrążeń: 53Pełny dystans: 305,810 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:21,114 - Ayrton Senna (McLaren MP4/6), 1991Najszybsze okrążenie wyścigu1:23,575 - Damon Hill (Williams FW15C), 1993Największa średnia prędkość wyścigu207,527 km/h - Niki Lauda (Brabham BT46), 1978
REZULTATY WYŚCIGU
1. David Coulthard 1053 okr. 1h17m04,609
2. Jean Alesi 753 okr. +0:01,937
3. Heinz-Harald Frentzen 453 okr. +0:04,343
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +5 | David Coulthard 10 | McLaren MP4/12 | 53 | 1h17m04,609 | 0 | |
2 | -1 | Jean Alesi 7 | Benetton B197 | 53 | +0:01,937 | 0 | |
3 | -1 | Heinz-Harald Frentzen 4 | Williams FW19 | 53 | +0:04,343 | 0 | |
4 | -1 | Giancarlo Fisichella 12 | Jordan 197 | 53 | +0:05,871 | 0 | |
5 | -1 | Jacques Villeneuve 3 | Williams FW19 | 53 | +0:06,416 | 0 | |
6 | +3 | Michael Schumacher 5 | Ferrari F310B | 53 | +0:11,481 | 0 | |
7 | = | Gerhard Berger 8 | Benetton B197 | 53 | +0:12,471 | 0 | |
8 | +2 | Eddie Irvine 6 | Ferrari F310B | 53 | +0:17,639 | 0 | |
9 | -4 | Mika Hakkinen 9 | McLaren MP4/12 | 53 | +0:49,373 | 0 | |
10 | +6 | Jarno Trulli 14 | Prost JS45 | 53 | +1:02,706 | 0 | |
11 | +4 | Shinji Nakano 15 | Prost JS45 | 53 | +1:03,327 | 0 | |
12 | +6 | Gianni Morbidelli 17 | Sauber C16 | 52 | +1 okr. | 0 | |
13 | -2 | Rubens Barrichello 22 | Stewart SF1 | 52 | +1 okr. | 0 | |
14 | +8 | Tarso Marques 21 | Minardi M197 | 50 | +3 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Damon Hill 1 | Arrows A18 | 46 | silnik | 0 | |||
Ralf Schumacher 11 | Jordan 197 | 39 | kolizja z Herbertem/zawieszenie | 0 | |||
Johnny Herbert 16 | Sauber C16 | 38 | kolizja z R. Schumacherem | 0 | |||
Mika Salo 19 | Tyrrell 025 | 33 | silnik | 0 | |||
Jan Magnussen 23 | Stewart SF1 | 31 | skrzynia biegów | 0 | |||
Jos Verstappen 18 | Tyrrell 025 | 12 | skrzynia biegów | 0 | |||
Ukyo Katayama 20 | Minardi M197 | 8 | poślizg | 0 | |||
Pedro Diniz 2 | Arrows A18 | 4 | zawieszenie | 0 |
Najszybsze okrażenie: Mika Hakkinen (McLaren MP4/12) - 1:24,808 na 49 okr.