GRAN PREMIO MARLBORO DE ESPANA 2000
Circuit de Barcelona-Catalunya07 maja

Długość toru: 4,727 kmLiczba okrążeń: 65Pełny dystans: 307,255 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:16,525 - Jacques Villeneuve (Williams FW19), 1997Najszybsze okrążenie wyścigu1:22,242 - Giancarlo Fisichella (Jordan 197), 1997Największa średnia prędkość wyścigu200,396 km/h - Jacques Villeneuve (Williams FW19), 1997
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Mika Hakkinen 165 okr. 1h33m55,390
2.
David Coulthard 265 okr. +0:16,066
3.
Rubens Barrichello 465 okr. +0:29,112
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Mika Hakkinen 1 | McLaren MP4/15 | 65 | 1h33m55,390 | 2 | |
2 | +2 | David Coulthard 2 | McLaren MP4/15 | 65 | +0:16,066 | 2 | |
3 | = | Rubens Barrichello 4 | Ferrari F1-2000 | 65 | +0:29,112 | 2 | |
4 | +1 | Ralf Schumacher 9 | Williams FW22 | 65 | +0:37,311 | 2 | |
5 | -4 | Michael Schumacher 3 | Ferrari F1-2000 | 65 | +0:47,983 | 3 | |
6 | +2 | Heinz-Harald Frentzen 5 | Jordan EJ10 | 65 | +1:21,925 | 2 | |
7 | +5 | Mika Salo 17 | Sauber C19 | 64 | +1 okr. | 2 | |
8 | +8 | Ricardo Zonta 23 | BAR 002 | 64 | +1 okr. | 2 | |
9 | +4 | Giancarlo Fisichella 11 | Benetton B200 | 64 | +1 okr. | 2 | |
10 | +8 | Alex Wurz 12 | Benetton B200 | 64 | +1 okr. | 2 | |
11 | -2 | Eddie Irvine 7 | Jaguar R1 | 64 | +1 okr. | 2 | |
12 | -5 | Jarno Trulli 6 | Jordan EJ10 | 64 | +1 okr. | 2 | |
13 | +1 | Johnny Herbert 8 | Jaguar R1 | 64 | +1 okr. | 3 | |
14 | +6 | Marc Gene 20 | Minardi M02 | 63 | +2 okr. | 3 | |
15 | +6 | Gaston Mazzacane 21 | Minardi M02 | 63 | +2 okr. | 3 | |
16 | +3 | Nick Heidfeld 15 | Prost AP03 | 62 | +3 okr. | 4 | |
17 | -7 | Jenson Button 10 | Williams FW22 | 61 | +4 okr. | 2 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Jos Verstappen 19 | Arrows A21 | 25 | skrzynia biegów | 1 | |||
Jacques Villeneuve 22 | BAR 002 | 21 | hydraulika | 1 | |||
Jean Alesi 14 | Prost AP03 | 1 | kolizja z de la Rosą | 0 | |||
Pedro de la Rosa 18 | Arrows A21 | 1 | kolizja z Alesim | 0 | |||
Pedro Diniz 16 | Sauber C19 | 0 | poślizg | 0 |
Najszybsze okrażenie: Mika Hakkinen (McLaren MP4/15) - 1:24,470 na 28 okr.