GRAN PREMIO MARLBORO DE ESPANA 2002
Circuit de Barcelona-Catalunya28 kwietnia

Długość toru: 4,73 kmLiczba okrążeń: 65Pełny dystans: 307,323 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:16,525 - Jacques Villeneuve (Williams FW19), 1997Najszybsze okrążenie wyścigu1:21,151 - Michael Schumacher (Ferrari F2001), 2001Największa średnia prędkość wyścigu200,396 km/h - Jacques Villeneuve (Williams FW19), 1997
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Michael Schumacher 165 okr. 1h30m29,981
2.
Juan Pablo Montoya 665 okr. +0:35,630
3.
David Coulthard 365 okr. +0:42,623
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Michael Schumacher 1 | Ferrari F2002 | 65 | 1h30m29,981 | 2 | |
2 | +2 | Juan Pablo Montoya 6 | Williams FW24 | 65 | +0:35,630 | 2 | |
3 | +4 | David Coulthard 3 | McLaren MP4-17 | 65 | +0:42,623 | 2 | |
4 | +4 | Nick Heidfeld 7 | Sauber C21 | 65 | +1:06,697 | 2 | |
5 | +6 | Felipe Massa 8 | Sauber C21 | 65 | +1:18,973 | 2 | |
6 | +4 | Heinz-Harald Frentzen 20 | Arrows A23 | 65 | +1:20,430 | 2 | |
7 | +8 | Jacques Villeneuve 11 | BAR 004 | 64 | +1 okr. | 2 | |
8 | +11 | Allan McNish 25 | Toyota TF102 | 64 | +1 okr. | 2 | |
9 | +8 | Mika Salo 24 | Toyota TF102 | 64 | +1 okr. | 3 | |
10 | -1 | Jarno Trulli 14 | Renault R202 | 63 | +2 okr. | 3 | |
11 | -8 | Ralf Schumacher 5 | Williams FW24 | 63 | +2 okr. | 3 | |
12 | -6 | Jenson Button 15 | Renault R202 | 60 | +5 okr. | 2 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Olivier Panis 12 | BAR 004 | 43 | układ wydechowy | 2 | |||
Eddie Irvine 16 | Jaguar R3 | 41 | hydraulika | 2 | |||
Enrique Bernoldi 21 | Arrows A23 | 40 | hydraulika | 3 | |||
Takuma Sato 10 | Jordan EJ12 | 10 | poślizg | 0 | |||
Giancarlo Fisichella 9 | Jordan EJ12 | 5 | hydraulika | 1 | |||
Kimi Raikkonen 4 | McLaren MP4-17 | 4 | tylne skrzydło | 1 | |||
Pedro de la Rosa 17 | Jaguar R3 | 2 | poślizg | 0 | |||
Rubens Barrichello 2 | Ferrari F2002 | 0 | skrzynia biegów | 0 |
Najszybsze okrażenie: Michael Schumacher (Ferrari F2002) - 1:20,355 na 49 okr.