MOBIL 1 GRAND PRIX DE FRANCE 2002
Circuit de Nevers Magny-Cours21 lipca

Długość toru: 4,251 kmLiczba okrążeń: 72Pełny dystans: 305,886 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:12,989 - Ralf Schumacher (Williams FW23), 2001Najszybsze okrążenie wyścigu1:16,088 - David Coulthard (McLaren MP4-16), 2001Największa średnia prędkość wyścigu196,093 km/h - Michael Schumacher (Ferrari F2001), 2001
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Michael Schumacher 172 okr. 1h32m09,837
2.
Kimi Raikkonen 472 okr. +0:01,104
3.
David Coulthard 372 okr. +0:31,975
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Michael Schumacher 1 | Ferrari F2002 | 72 | 1h32m09,837 | 3 | |
2 | +2 | Kimi Raikkonen 4 | McLaren MP4-17 | 72 | +0:01,104 | 2 | |
3 | +3 | David Coulthard 3 | McLaren MP4-17 | 72 | +0:31,975 | 3 | |
4 | -3 | Juan Pablo Montoya 6 | Williams FW24 | 72 | +0:40,675 | 2 | |
5 | = | Ralf Schumacher 5 | Williams FW24 | 72 | +0:41,772 | 3 | |
6 | +1 | Jenson Button 15 | Renault R202 | 71 | +1 okr. | 3 | |
7 | +3 | Nick Heidfeld 7 | Sauber C21 | 71 | +1 okr. | 2 | |
8 | +10 | Mark Webber 23 | Minardi PS02 | 71 | +1 okr. | 2 | |
9 | +6 | Pedro de la Rosa 17 | Jaguar R3B | 70 | +2 okr. | 3 | |
10 | +9 | Alex Yoong 22 | Minardi PS02 | 68 | +4 okr. | 2 | |
11 | +6 | Allan McNish 25 | Toyota TF102 | 65 | +7 okr. | 2 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Eddie Irvine 16 | Jaguar R3B | 52 | tylne skrzydło | 2 | |||
Jarno Trulli 14 | Renault R202 | 49 | silnik | 2 | |||
Felipe Massa 8 | Sauber C21 | 48 | usterka mechaniczna; DT za falstart i kolejna za przekroczenie białej linii w wyjeździe z boksów | 4 | |||
Mika Salo 24 | Toyota TF102 | 48 | silnik | 2 | |||
Jacques Villeneuve 11 | BAR 004B | 35 | silnik | 1 | |||
Olivier Panis 12 | BAR 004B | 29 | uszkodzenia z kolizji | 3 | |||
Takuma Sato 10 | Jordan EJ12 | 23 | poślizg | 0 | |||
Rubens Barrichello 2 | Ferrari F2002 | 0 | elektronika przed startem | 0 |
Najszybsze okrażenie: David Coulthard (McLaren MP4-17) - 1:15,045 na 62 okr.