GRAN PREMIO VODAFONE D'ITALIA 2002
Autodromo Nazionale di Monza15 września

Długość toru: 5,794 kmLiczba okrążeń: 53Pełny dystans: 306,749 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:22,216 - Juan Pablo Montoya (Williams FW23), 2001Najszybsze okrążenie wyścigu1:25,073 - Ralf Schumacher (Williams FW23), 2001Największa średnia prędkość wyścigu239,115 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams FW23), 2001
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Rubens Barrichello 253 okr. 1h16m19,982
2.
Michael Schumacher 153 okr. +0:00,255
3.
Eddie Irvine 1653 okr. +0:52,579
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +3 | Rubens Barrichello 2 | Ferrari F2002 | 53 | 1h16m19,982 | 2 | |
2 | = | Michael Schumacher 1 | Ferrari F2002 | 53 | +0:00,255 | 1 | |
3 | +2 | Eddie Irvine 16 | Jaguar R3B | 53 | +0:52,579 | 1 | |
4 | +7 | Jarno Trulli 14 | Renault R202 | 53 | +0:58,219 | 1 | |
5 | +12 | Jenson Button 15 | Renault R202 | 53 | +1:07,770 | 1 | |
6 | +10 | Olivier Panis 12 | BAR 004B | 53 | +1:08,491 | 2 | |
7 | = | David Coulthard 3 | McLaren MP4-17 | 53 | +1:09,047 | 2 | |
8 | +4 | Giancarlo Fisichella 9 | Jordan EJ12 | 53 | +1:10,891 | 1 | |
9 | = | Jacques Villeneuve 11 | BAR 004B | 53 | +1:21,068 | 1 | |
10 | +5 | Nick Heidfeld 7 | Sauber C21 | 53 | +1:22,046 | 2 | |
11 | -1 | Mika Salo 24 | Toyota TF102 | 52 | +1 okr. | 2 | |
12 | +6 | Takuma Sato 10 | Jordan EJ12 | 52 | +1 okr. | 1 | |
13 | +7 | Alex Yoong 22 | Minardi PS02 | 47 | +6 okr. | 1 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Juan Pablo Montoya 6 | Williams FW24 | 33 | zawieszenie | 2 | |||
Kimi Raikkonen 4 | McLaren MP4-17 | 29 | silnik | 0 | |||
Mark Webber 23 | Minardi PS02 | 20 | elektronika silnika | 0 | |||
Felipe Massa 8 | Sauber C21 | 16 | uszkodzenia z kolizji | 0 | |||
Pedro de la Rosa 17 | Jaguar R3B | 15 | kolizja | 0 | |||
Allan McNish 25 | Toyota TF102 | 13 | zawieszenie | 2 | |||
Ralf Schumacher 5 | Williams FW24 | 4 | silnik | 0 |
Najszybsze okrażenie: Rubens Barrichello (Ferrari F2002) - 1:23,657 na 15 okr.