GP Australii: Vettel dominuje w sesji kwalifikacyjnej

Wyniki sesji kwalifikacyjnej na torze Albert Park
26.03.1108:17
Redakcja
15893wyświetlenia

KOMENTARZE

100
Adam-mal1
27.03.2011 11:04
iiiiiiiiiii jasne
adnowseb
27.03.2011 10:52
@Adam-mal1 Trochę mnie poniosło. Wziołem Cię za pyszałka.Zakopmy więc ''topór wojenny'' ps usuwam komentarze i zapomnijmy o sprawie.Też pozdrawiam.
Adam-mal1
27.03.2011 10:39
adnowseb napisałem że jestem bliżej F1 niż ci do których to, kierowałem ten wpis, nigdy nie pisałem że jestem komentatorem jakichś tam wydarzeń wyścigowych i w nich nie uczestnicze więc pomyłki w literówkach co do niektórych nazwisk zawodników mogły mi sie zdarzyć. przepraszam jeśli to taki wielki wpływ na Tobie wywarło. nie stawiam wyżej Zientarskiego niż Coultharda ale Borowczyka do Brundle'a smiało moge bo to że pracuje w innej stacji niż Polsat nie robi z niego większego eksperta. i prosze nie czepiaj sie wypowiedzi wcześniejszych. pozdrawiam
jpslotus72
26.03.2011 10:01
Faktem jest, że wśród komentatorów BBC Robert ma bardzo dobrą opinię - od kiedy mam dostęp do relacji z tej stacji nieraz słyszałem szczere słowa pochwały i uznania dla Kubicy (nie tylko z ust Coultharda czy Brundle'a, ale też np. Murray'a Walkera). Co prawda dzisiaj Eddie Jordan wspomniał o nieodpowiedzialności Roberta wobec zespołu, w związku z udziałem w tak fatalnie zakończonym rajdzie, ale dodał że to jest temat na inną rozmowę - wspomniał też jednak, że Renaultowi brakuje Roberta, który osiągnąłby na pewno bardzo dobry rezultat. W ostatnich latach oglądałem też transmisje F1 na czeskiej stacji TV Nova, gdzie również słyszałem opnie, zaliczające Roberta do ścisłej czołówki kierowców (i nie śmiejcie się z Czechów, ich ekspertem jest facet - wyleciało mi teraz jego nazwisko - który jest blisko padoku, zna wielu ludzi z samego środka wydarzeń i był jednym z niewielu dziennikarzy, którym umożliwiono w swoim czasie testowe jazdy bolidem F1 - coś tam więc w tym temacie musi wiedzieć). Tak więc także poza naszymi granicami też można spotkać "kubicomaniaków"... Wydaje mi się, że dołowanie każdego, kto przyznaje się do kibicowania Robertowi, stało się tutaj trendy.
yaper
26.03.2011 09:06
Obawiam się jutro najgorszego i Vettel odjedzie maksymalnie od reszty, co zwiastuje nudny wyścig. Z drugiej strony to jest przecież Albert Park, a tam nudy prawie nigdy nie ma - nie wiem co o tym myśleć. Hamilton jak i cały McLaren wyglądają mocno i to im będę kibicował o jak najwyższe lokaty. Ferrari lekko rozczarowało. Massa - bez komentarza. Pustka gadka przed sezonem o zbawieniu w nowych oponach, a tutaj nawet przy wyjeździe z alei zrobił spina : D Petrov wysoko jak na jego umiejętności. Renault to rzeczywiście zacna konstrukcja. Brawa dla Liuzziego, który pomimo braku jazd w tym złomie HRT potrafił zbliżyć się na 1,5s do 107%.
akkim
26.03.2011 07:51
Dzięki, zatem zapraszam na jutrzejsze wypociny ;)
Adam-mal1
26.03.2011 07:28
no właśnie akkim, no właśnie ps. tak na marginesie lubie poczytać Twoje mądre wiersze
akkim
26.03.2011 07:19
Mądrze Piszesz Adam być z Kubkiem = Masz biedę, towarzystwo nam wrzuciło po Małyszu schedę.
Adam-mal1
26.03.2011 07:05
@NEO86, @monako, jackbud, nie wypowiadałem sie dawno, bo poziom wypowiedzi sie stacza. nie będe bronił wypowiadającego sie rbr, ani nikogo innego,ale musze, bo jeśli słysze że Martin Brundle czy David Coulthard są lepszymi ekspertami niż nawet Borowczyk czy Zientarski to poprostu rece mi opadają. podejrzewam , że więcej lat mam i dłużej sie interesuje F1 od was, bo i z racji wykonywanego zawodu jestem bliżej F1 od lat niż wy, słysze wypowiedzi ludzi bezpośrednio związanych z F1 jak Robert jest tam ceniony. nazywanie jakiegoś fana jakimś tam Kubicomaniakiem jest poprostu z waszej strony (delikatnie mówiąc) mało profesjonalne. ja na przykład ciesze sie że Robert jest w F1 bo od ponad 30 lat czekałem na polaka w tej serii a wam widze że jest wszystko jedno. a może was trzeba nazywać podobnie. no to do boju Vettelo, Hamiltono, Butonomaniaki i inni
modlicha
26.03.2011 02:45
@NEO86 zaraz zaraz, ale ja również słyszałem i czytałem wypowiedzi obu w/w panów jak również Jamesa Allenai oni Roberta Kubice również zaliczali zwłaszcza po ostatnim sezonie do kierowców z górnej półki a Coulthard powiedział kiedyś, że Robert to chyba obecnie najlepszy kierowca w stawce. Wiec jakąś taką małą niespójność widzę w waszych wypowiedziach. P.S. Po sezonie 2010 powiedziałem że żaden z kierowców RBR nie wykorzystał tego bolidu w 100%. Byli inni i to kilku którzy by to zrobili. I mimo to wystarczyło do obu tytułów. Weber już chyba lepiej jeździł nie będzie wiec tu nie mam złudzeń. Vettel owszem może jeździć jeszcze lepiej i dopiero pod koniec sezonu 2011 wypowiem się czy zaliczyłbym go do górnej półki - na razie niech dziękuje i całuje Adriana Neweya po rękach i szefów zespołu że na niego postawili - nie mam wątpliwości z marketingowego punktu widzenia. P.S. Póki co cieszę sie że obaj moi ulubieńcy są w Top10 - BUT i KOB
NEO86
26.03.2011 01:00
@rbr Tak się składa że właśnie Vettel jest kierowcą z najwyższej półki i jest niewątpliwie lepszy od Twojego Robercika. Zdejm klapki z oczu i dopiero potem się wypowiadaj. Nie mam pojęcia po co porównujesz Vettela i Roberta w BMW skoro Kubica jest 2,5 roku starszy od niego i był kierwcą bardziej doświadczonym Jacobss, 26.03.2011 11:07 rbr - Sorry, ale czy ty leczysz jakies kompleksy piszac po raz czwarty o tym jacy to kierowcy RBR sa niby przecietni? Rzecz jest taka, ze sie mylisz i to grubo, ale co ja bede gadal z kubicomaniakiem, ktory uwaza ze Robert jest über alles. Eksperci tacy jak Martin Brundle czy David Coulthard nie maja zludzen, ze Vettel i Hamilton to kierowcy z najwyzej polki, co widza w ich jezdzie. Vettel dojrzal (wypowiedzi, gesty) i teraz bedzie tylko lepiej. Zgadzam się w 100%
Norbi123
26.03.2011 12:52
Pierwszy rząd to trochę przesada ale, P4 mogłoby być jego
sielski
26.03.2011 11:58
Szkoda że nie ma Roberta na sto procent jestem pewien że walczył by o pierwszy rząd! :( ah.... co zrobić, mam nadzieje że wróci silniejszy i szybszy!
adnowseb
26.03.2011 11:15
@jackbud dzięki za odpowiedz Jestem w szoku że TVP transmitowała F1 w tamtych czasach
monako
26.03.2011 11:12
@Huckleberry Dokładnie. Dlatego Buttona umieściłem przed Lewisem w pierwszej trójce, chociaż wolę agresywny styl jazdy Hamiltona i jemu kibicuję. I do tego ta wypowiedź Hamiltona "zapewnię jutro Sebastianowi wyścig życia" yeah !! :D No ale zobaczymy jutro, nie ma co świrować:)) Ale będą emocje :DD
jackbud
26.03.2011 11:10
Właśnie program 2 TVP kupił dwuletnią licencję ja chyba miałem wtedy 15 lat i tak mnie to zaciekawiło, że już nigdy nie przestałem się tym interesować. Choć może pomyliłem się do roku - jeden w przód jeden w tył. Nie chce mi się teraz tego sprawdzać. Ale pamiętam jak dzisiaj Petersona i Andretiego w Lotusie potem jakiś czas powrót na tor N Laudy po wypadku i jego wentylator pod tylnym spojlerem. Na niego wtedy mówiono, że jeździ jak profesor. Później były czasy Senny i Prosta które już lepiej pamiętam. Kibicowałem wtedy Prostowi, choć nie wiem teraz dlaczego, ale wydaje mi się, że Senna był bardziej wredny.To wszystko transmitował program 2. Potem jakieś przerwy były. Niemniej już nie mogłem się obyć bez relacji z toru i nawet jak nie było w telewizji transmisji to starałem się śledzić w innych środkach przekazu. Do @monako Cieszę się, że możemy się dogadywać we właściwy sposób. Właśnie nasze spostrzeżenia są oparte na różnych założeniach. A w rzeczywistości to nie można określić kto obecnie jest najlepszy. przykładem może być siedmiokrotny Michael, który jakoś nie może potwierdzić swojego miejsca choć wydaje się, że lata świetności właśnie ma za sobą. Może i Robert kiedyś zasiądzie w lepszej stajni, ale czy wtedy będzie w optymalnej dyspozycji? Na takie pytania odpowiedzi raczej jasnych nie ma. Pozostaje nam zatem czekanie na rozwój wypadków i gdybanie. A właściwa ocena zazwyczaj przychodzi jakiś czas po zakończeniu kariery przez danego kierowcę.
monako
26.03.2011 11:04
@rbr No tak, bo lepiej słuchać "ekspertów" Borowczyk-Zientarski. Oczywiście piszę to ironicznie, więc nie bierz tego do siebie, ale myślę że to właśnie dzięki tej plebiscytowej parze czarodziejów, mamy takie napompowane zdanie na temat Roberta. I podkreślę jeszcze raz żeby nie było niejasności - uważam Roberta Kubicę za bardzo dobrego, utalentowanego i jednego z lepszych kierowców F1 obecnie
Huckleberry
26.03.2011 11:01
@monako - zobaczymy jak to będzie w wyścigu, ja liczę na to, że w tym roku ważny będzie spokojny styl jazdy (opony) i może się okazać, że Button będzie miał szansę zagrozić Red Bullom. Bo innych szans nie widzę, przy tej przewadze szybkości jaką widać na pierwszy rzut oka.
monako
26.03.2011 10:53
@jackbud Zdecydowanie masz rację i z pewnością moglibyśmy się od Ciebie wiele nauczyć, sądząc po Twoim wieloletnim stażu z F1, gdybyś tylko częściej udzielał się komentarzami. Pytasz po czym wnoszę, że Robert Kubica nie jest najlepszym kierowcą F1. Powiedz mi po czym się wnioskuje, w każdej dziedzinie sportowej, że ktoś jest lepszy od rywali?... Oczywiście zawsze można powiedzieć, że to kwestia lepszego bolidu. Ale w takim razie nasuwa się kolejne pytanie dlaczego Robert nie jeździ w lepszym bolidzie? Na chwilę obecną, opierając się na faktach, mogę stwierdzić z czystym sumieniem, że RK nie jest najlepszym kierowcą. Czy możesz temu zaprzeczyć? Jeżeli tak to też poproszę o argumenty. Dodam, że mam nadzieję na powrót Roberta do F1 w czerwonych barwach (możecie mnie nazwać lunatykiem, ale wydaje mi się to całkiem prawdopodobne). I z miłą przyjemnością usłyszę wtedy słowa "nie miałeś racji" @Huckleberry Pytanie kto nie kupił :)? I jestem bardzo szczęśliwy z obrotu sytuacji, bo z czystym sumieniem będę mógł im kibicować:)
Ducsen
26.03.2011 10:52
Ja kupiłem Saubera i nie żałuję :P
Huckleberry
26.03.2011 10:47
No to Panowie, kto kupił McLarena? :)
adnowseb
26.03.2011 10:35
@jackbub Gdzie oglądałeś F1 w 1976r. Tylko nie pisz'' w telewizji'' bo pytam na serio
rbr
26.03.2011 10:20
ps. I tak, uważam Kubica za lepszego kierowcę od Vettela. Nie wstydzę się tego przyznać. Ale co to ma wspólnego z kubicomaniakiem? To już ty wiesz pewnie lepiej.
falconf1
26.03.2011 10:19
Na razie trochę za wcześnie jeszcze, żeby mówić o rzeczywistym rozkładzie sił, ale kilka rzeczy zrobiło na mnie wrażenie - ogromna przewaga RBR nad reszta stawki, postęp McLarena od ostatnich testów (nie wierzę w udawanie złej formy w Barcelonie) tylko ciekawe jak z niezawodnością, porządne tempo Saubera. Co do rozczarowań to Massa jeździł dzisiaj tragicznie, Williams też cieniutko. Zobaczymy co będzie jutro w wyścigu, HAM i WEB jak rok temu obok siebie, ciekawe kto kogo tym razem.
rbr
26.03.2011 10:18
Nie interesuje mnie zdanie stronniczych ekspertów, którzy swoje zdanie zmieniają jak chorągiewki. Gdzie oni byli jak Vettel był testerem (słabym) w BMW? Prześledź kariere Vettela i Webbera (tą przed F1 także) to zobaczysz o czym mówię. Trzeba mieć swój rozum, a nie ślepo patrzeć co inni mówią. Ale co ja gadama...z koniem przepychać się nie będę. Masz swoje zdanie, nie potrzeba mi żebyś je zmieniał :)
Jacobss
26.03.2011 10:07
rbr - Sorry, ale czy ty leczysz jakies kompleksy piszac po raz czwarty o tym jacy to kierowcy RBR sa niby przecietni? Rzecz jest taka, ze sie mylisz i to grubo, ale co ja bede gadal z kubicomaniakiem, ktory uwaza ze Robert jest über alles. Eksperci tacy jak Martin Brundle czy David Coulthard nie maja zludzen, ze Vettel i Hamilton to kierowcy z najwyzej polki, co widza w ich jezdzie. Vettel dojrzal (wypowiedzi, gesty) i teraz bedzie tylko lepiej.
rbr
26.03.2011 09:59
@jackbu - ale to proste. Podczas gdy Vettel i Kubica byli testerami w BMW, Vettel dostawał baty i to spore od RK Myślisz że pozbyli by się tego ekhm..."genialnego" kierowcy? Wątpię. I w bajki o nagłym rozwoju nie wierzę, bo każdy się rozwija. Tempo Vettela i Webbera to tempo RedBulla tak naprawdę. :)
jackbud
26.03.2011 09:56
Kabans Jaką ty merytoryczną wypowiedź widzisz w poście "monako" ? Na jakiej podstawie można stwierdzić, że Kubica nie jest najlepszym kierowcą, lub, że Vetel jest najlepszy. Proszę o konkretne argumenty. Również mogę dodać, że jestem kibicem Kowalczyk, Małysza i innych polskich sportowców. Czyż z tego miałoby wynikać, że nie znam się w ogóle na F1? F1 które oglądam z niewielkimi przerwami od 1976 roku? Milczenie jest złotem panowie, ale jeśli chcecie by wasze wypowiedzi były srebrem, to najpierw się dobrze zastanówcie co piszecie. W przeciwnym wypadku wybierajcie złoto. Pozdrawiam
rbr
26.03.2011 09:56
Newey to geniusz, nie ma co. Ja czekam z niecierpliwością, aż do Red Bulla wsiądzie kierowca z najwyższej półki. Obawiam się, że jakby RK dostał Redbulla odjechał by jeszcze dalej stawce. O wyścigu nawet nie wspominam :)
monako
26.03.2011 09:53
Jak wspomniał @adnowseb :), na uznanie zasługuje jeszcze Sutil, za to jak umiejętnie wyprowadził bolid z uślizgu i pewnego zderzenia się ze ścianą. Ja miałem duszę na ramieniu jak to widziałem i na dodatek z perspektywy kierowcy. Świetne ujęcie, chyba najlepsze z pośród kwalifikacji obok przejazdu Vettela. Kolejny dowód na to jak genialni są kierowcy F1.
rbr
26.03.2011 09:51
Mówcie co chcecie, ale szkoda że RK nie ma. Pewnie byłby wyżej od Petrova :) Genialny bolid RBR, nawet tacy przeciętni kierowcy są wstanie nim jechać b. szybko.
damian27
26.03.2011 09:47
krótkie podsumowanie: Red Bull - Vettel na P1, ale czy wygra? zobaczymy McLaren - jak inni już pisali. Albo poprawki tyle dały, albo tylko udawali Ferrari - słabo, słabo i jeszcze raz słabo Mercedes - jakby jeździli na zeszłorocznym bolidzie Renault - nie zaskoczył mnie Pietrow w Q3, zaskoczył mnie brak Heidfelda w Q2! Williams - trudno coś powiedzieć, bo zawiedli kierowcy. Force India - bolid chyba nie jest szybszy niż zeszłoroczny, a to im punktów nie da Sauber - miłe zaskoczenie. Szczególnie jeśli chodzi o Kobayashiego. od Bahrajnu 2010, cały czas się poprawiają i są szybsi -brawa. Toro Rosso - też miłe zaskoczenie, 10 miejsce dla Buemiego, ale jestem ciekaw czy w wyścigu będą szybcy Lotus - niby najlepsi z końca stawki, ale nadal tracą za dużo HRT - no coż dotarli do Australii, wystartowali w Q, więc szacun. Virgin - jest gorzej niż było kto jutro będzie triumfował? Hamilton albo Button. Webber może na podium. Licze na Kobayashiego, bo na Massę nie wiem czy można liczyć. Heidfeld pojedzie na jeden pit stop, i może zdobędzie punkcik :D
NEO86
26.03.2011 09:45
HRT to jakaś kpina. Bardzo rzadko się zdarza aby jakiś zespół tak odstawał od zespołu przed nim
adnowseb
26.03.2011 09:42
No i numerek 7 na niewiele się zdał. Szkoda mi Barrichello, a już myślałem że wyjedzie z tego żwiru. Adrian miał wielkie szczęscie że nie rozbił się podczas piruetu. Już ochłonąłem po kwalifikacjach,wyścig rządzi się swoimi prawami, więc nie upatruję Vettela jako zwycięzcę.
Masio
26.03.2011 09:27
Myślę, że Vettel znowu będzie wygrywał większość kwalifikacji. Mam nadzieję, że tak się nie stanie. Dzisiaj liczyłem na Marka, ale znowu coś musiało się stać. Miał szansę na 2 pole startowe. Chyba pojechał zbyt wolno, dlatego Lewis go zepchnął. Powtórka z ubiegłego roku także, jeżeli chodzi o Jensona. Jutro będzie miał duże szanse na 3 z rzędu zwycięstwo tutaj. Ferrari miało dziś jakieś problemy, dlatego wyszło tak słabo. Z resztą wczoraj było podobnie. Witalij może powalczyć o podium. Zaskoczyła mnie jego pozycja. Nick z kolei zawiódł. Spodziewałem się, że wygra z Pietrowem. Robert pojechałby o wiele lepiej, może byłby w stanie walczyć o PP. Sebastian swoim okrążeniem poprawił swój rekord tego toru. Jutro liczę na Marka Webbera. Niech wygra swój domowy wyścig i postawi kropkę nad I!
Zomo
26.03.2011 09:27
Zapowiada sie kolejny sezon Red Bulla i kolejne mistrzostwo Vettela. Jak tak dalej pojdzie to pobije rekordy Schumachera wykonujac jednoczesnie 10x mniej wyprzedzen niz Michael.
NEO86
26.03.2011 09:18
Widać już po wypowiedzi przez radio po zakończeniu kwalifikacji że Vettel dojrzał. Emanowała z niego opanowanie i pewność że jest się w świetnej formie
jpslotus72
26.03.2011 09:16
Jak na razie, jeśli chodzi o układ sił - z grubsza déjà vu... Co by nie mówić - Vettel rządzi kwalifikacjami. Massa całą nadzieję pokładał w oponach - a to błąd, bo trzeba było liczyć na własne umiejętności - opony nie pokonają a za niego Alonso czy innych rywali. W Mercedesie po staremu. Cieszy Lewis na P2 - trochę martwi różnica czasów, ale Vettel w wyścigu to nie Vettel w kwalifikacjach (o czym wspominali już inni). Heidfeld na pewno poniżej swojego potencjału.
NEO86
26.03.2011 09:12
Brawa dla Sebastiana :) Zasłużone zwycięstwo. Mark nie pojechał w Q3 tego co mógł pojechać. Z Sebastianem pewnie przegrałby ale P2 było w jego zasięgu. McLaren zaskoczył bardzo dobrą postawą a Ferrari zawiodło. Liczyłem na to że to Ferrari będzie walczyć z Red Bullem a McLaren będzie na tej pozycji co teraz Ferrari. W kwalifikacjach bardzo zawiedli Heidfeld i Barrichello. Jednak kwalifikacje w tym sezonie nie będą aż tak ważne i jutro zapowiada się emocjonujący wyścig Dobrą formą zaskoczył Sauber i Toro Rosso i liczę na to że jutro pokażą dobre tempo podczas wyścigu
fernandof1
26.03.2011 09:10
Ferrari straciło 1sek albo 1,3 Niby McL miał okupować 9-10 miejsce własnie widać teraz Ferrari będzie okupować to miejsce i Według mnie to Vettel będzie miał 80% -tach pp na każdym GP
monako
26.03.2011 08:59
@chinoMoreno Najlepiej rozpoznać opony po tym, że jak nie możesz rozpoznać to znaczy, że twarda (srebrna) mieszanka:D Żółta (miękka) rzuca się w oczy i z kamery kokpitu (wewnętrzna strona opony) i z ujęć z zewnątrz :)
General
26.03.2011 08:53
[quote]Trochę mnie martwi to że w TV słabo widać kto na jakich jedzie oponach[/quote] Bardzo dobrze widac. Na zew. kamerze zawsze masz ujecie bolidu z boku i jest roznica pomiedzy jasnym kolorem twardej (czy to bedzie bialy czy srebrny), a ciemniejszym (dzisiaj byl to zolty). Procent ujec bolidu z przodu czy z tylu byl dosc maly, wtedy nie widac scianek opon, ale to nie problem. Miekka mieszanka ma takze napis po wew. stronie opony, dzieki temu z kamery pokladowej bez problemu mozna rozroznic kto jedzie na jakiej. Tak jak przewidywalem przed startem sezonu wprowadzili oznaczenie opon do tabeli czasow, wiec podczas wyscigu jak beda np. pokazany splity i przy nazwisku kierowcy pojawi sie kolorowe P tzn., ze jedzie na miekkiej mieszance.
Kamikadze2000
26.03.2011 08:42
KERS na tym torze jest kompletnie nieprzydatny! Właściwie to chyba nawet przeszkadza. Na Tilkodromach może się przydać. ;] @THC-303 - pisze moralnie, bo to, co wyczyniał Hamilton, było jeszcze gorsze. Felipe może nie jest najlepszym, ale nie jest też przeciętny. Takie przynajmniej moje zdanie! P.S. Mam nadzieje na totalną dominację Red Bulla. Jak ma walczyć z McLarenem, to nie ich znokautują! :)) @Falarek - a co, zabraniasz!? Według mnie to pewne jak słońce rano, że Kubek byłby lepszy od Pietrowa. To różnica w klasie kierowcy! Heidfeld też odstawał od Kubicy w sezonie 2008, w którym Robert to był Robert. Sezon 2007 to był sezon problemów Roberta, a sezon 2009 to sezon gniotu, który miał walczyć o tytuł. Polakowi nawet się tym złomem jeździć nie chciało. @mbg - może trochę lepszy, ale za to awaryjny. W ogóle ekipa Ferrari od 6 lat to już nie to samo. W czasach Schumachera Scuderia Ferrari była najlepszym zespołem, jaki kiedykolwiek w F1 istniał. Po prostu genialny! Teraz to takie popapraństwo.... ;]
Falarek
26.03.2011 08:41
Teraz po każdym wyścigu będzie na podstawie czasu Pietrowa gdybanie na którym byłby Kubica bo przecież zawsze był szybszy.
mbg
26.03.2011 08:36
@K2000 Tak naprawdę to był jedyny dobry sezon w całej jego karierze (Massa), a i tak zaczął go od dwóch głupich błędów, a i F2008 wydawał się lepszy od McLarena.
THC-303
26.03.2011 08:36
Kamikadze2000 Jaki stary Filipek? On cały czas prezentuje ten sam poziom... Ogólnie nieźle, ale czasem katastrofalnie. I właśnie dziś jest ten dzień katastrofy, taki sam jakie miał w "moralnie mistrzowskim sezonie" na Silver, Albert Park, Sepang, Fuji...
chinoMoreno
26.03.2011 08:36
witam, chciałbym poprosić adminów czy nie mogliby napisać (zaznaczyć odpowiednio jakoś) po kwalifikacjach i po wyścigu kto jechał z KERSem a kto nie bo na komentatorów z polsatu nie mozna liczyć. Dopiero tutaj się dowiedziałem że vettel, hamilton jechał bez KERSu. Niestety nie mam BBC i jestem zdany na relacje z polsatu. Trochę mnie martwi to że w TV słabo widać kto na jakich jedzie oponach a jak już wspomniałem komenatatorzy z polsatu często popełniają tak rażące błędy że wierzyć im nie zawsze się opłaca
Kamikadze2000
26.03.2011 08:33
Brawo Vettel!!! Ten chłopak to geniusz w dziedzinie kwalifikacji!!! Pokonałby każdego ze stawki, nie mam co do tego żadnych wątpliwości. Mark kompletnie się nie popisał niestety, ale liczę na to, że jego strategia zadziała. McL drugą siłą? Według mnie tylko w kwalifikacjach. W wyścigu będzie im ciężko, a Ferrari może być groźnym konkurentem dla puszek. Co do reszty, wielkie gratulacje dla moich ulubieńców środka stawki - Kamui'ego i Seby. Rozczarowanie Heidfeld i świetnie Pietrow, co wskazuje na dobrą formę bolidu (ach, gdyby tylko Robert dostał w ręce tę maszynę... ;)). Wracając do Nicka, może nie jest aż takim rozczarowaniem, co pechowcem, gdyż miał na szybkim kółku bolid HRT i Virgin. W tej sytuacji mógł więc zrobić więcej, aczkolwiek Pietrow na razie wygląda na mocniejszego! Felipe niestety nie błyszczy. Trudno mi to mówić, ale chyba ten wypadek... ;[ Nie no, mam nadzieje, że jeszcze wróci stary Filipek, dla mnie moralny mistrz świata 2008 roku! :)) Nowe ekipy nie zaskoczyły, rozczarował mnie szczególnie Lotus, gdyż na nich liczyłem najbardziej. HRT kiepsko, ale czego mogliśmy oczekiwać!? Myślę, że wraz z kolejnymi weekendami będzie lepiej, ale żeby tylko przetrwali! ;) Kubica byłby mniej więcej o pół sekundy przed Pietrowem. Rosjanin to jednak dobry kierowca.
Sanki
26.03.2011 08:33
@buceek Znowu będzie gadanie jak co roku? Rozkład sił poznamy w Europie... po Europie będzie, jeszcze niczego nie wiemy, Kanada, tam będą poprawki, następnie znowu Europa tam będzie już prawie wszystko jasne, ale w Azji to jeszcze więcej się wyjaśni, w Brazylii... .... .. . Na chwilę obecną taki jest rozkład sił a nie inny, nic nie zrobisz. Jeżeli chcesz zobaczyć średni rozkład sił to poczekaj na Brazylię.
Sycior
26.03.2011 08:30
107% obowiązuje do czasów z Q1
buceek
26.03.2011 08:30
Wyścigu jeszcze nie było a wszyscy już znają rozkład sił w stawce... ciekawe, nie powiem :P Massy jeszcze bym nie skreślał, w końcu jego błędy w porównaniu z błędami Hamiltona czy obecnego mistrza Vettela są prawie, że niczym ;) Hamilton dwa razy zblokował koła co skutkuje zniszczeniem jakże delikatnych opon, więc nie wróże mu świetlanej przyszłości. RBR jest jak zwykle piekielnie szybki ale jak dba o opony? Jak pokazały przedsezonowe testy tempo opon szybko spada z okrążenia na okrążenie. Ferrari w zeszłym sezonie też nie błyszczało w kwalifikacjach a w wyścigu wypadało zdecydowanie lepiej. Z pewną opinią na temat osiągów poszczególnych zespołów poczekałbym co najmniej do czarno-białej flagi powiewającej 10 kwietnia ;) czemu? Np. rok do tyłu, Ferrari zaliczyło dublet w Bahrajnie a co było z ich formą później? Każdy doskonale wie wie... Z niecierpliwością czekam na pokaz jazdy w wykonaniu Kobayashiego:)
mikoolaj
26.03.2011 08:28
Czy zasada 107% dotyczy jedynie I serii kwalifikacyjnej czy całych kwalifikacji, bo jeśli całych to Virgin też nie mieści się w 107% najlepszego czasu Vettela. I miałbym prośbę, aby w tabelce podawać również czas 107%, żeby łatwiej można było zobaczyć ile HTR brakuje do zakwalifikowania.
kabans
26.03.2011 08:26
six1 polecam swoją opinie wyraźić Polakom podczas wyborów, nie ma kubicy i nie ma też większości jego najzagorzalszych fanów, fanów którzy przy okazji zyją kowalczykową, małyszem itd. bo za swoją odważną wypowiedź użytkownik monako zostałby zmieszany z błotem. Byłoby mu wypomniane pisanie głupot, że się nie zna a do tego dostałby wiadomość od admina, żeby nie prowokował i że jego wiadomość nie ma żadnej wartości merytorycznej.
mbg
26.03.2011 08:25
szkoda że 'Checo' tak mało kółek przejechał. Mogło być Q3, ale i tak dobrze bo najlepiej z debiutantów.
six1
26.03.2011 08:16
Witam.Jeśli jest prawda że Hamilton oraz Buton jechali bez systemu KERS to moim zdaniem będzie niezła zadyma na stracie ;). Co do kibiców Roberta uważam że każdy ma prawo w tym kraju do wyrażania swojej opinii.Czy komuś się to podoba czy nie i jeśli Petrov pojechał przyzwijcie mogę śmiało napisać że Robert na pewno nie pojechał by gorzej od niego.Nick i Massa tragedia.
kabans
26.03.2011 08:15
rentonB siłą kubicy jest wyścig.........ta, a ja słyszałem ze jego mocną stroną jest to, że był w pierwszej 16 ligi pokemon
monako
26.03.2011 08:15
imo? Może powalczyłby o 5 pozycję z Alonso, ale wątpię żeby uciął aż pół sekundy z czasu Pietrova, ale nie ma co gdybać
Karol26
26.03.2011 08:13
Można się było spodziewać kto zdobędzie PP. Chciał bym zobaczyć na ile stać by było Kubicę :)
publius
26.03.2011 08:12
po kwalifikacjach stwierdzam, że wszystkie zespoły się zimą dogadały, ze robią sobie wakacje, jadą na narty a z bolidami jedynie co to je lekko przemalują. Układ sił wręcz identyczny jak w 2010 roku. Szkoda...
rentonB
26.03.2011 08:11
Kubica jest dobrym kierowca chociaz taki Vettel jest dla mnie geniuszem w sklejaniu czasu jednego okrazenia. Sila Kubicy jest wyscig. Petrov napewno po pelnym sezonie zyskal na predkosci ale nadal Robert bylby szybszy ale juz raczej by go nie niszczyl w Q. Trzeba sie z tego cieszyc ze Petrov coraz lepiej sobie radzi i liczmy na szybki powrot Roberta. I nie wieszajcie psow na Nicku, zostal zblokowany poczekajmy do jutra.
monako
26.03.2011 08:11
@psychocowboy Dzięki za info, dobrze wiedzieć
kabans
26.03.2011 08:10
monako ja tam mam inną teorię, na początku tamtego sezonu wydawało mi się że pietrov szybko zrówna się osiągami z kubicą, jak widać nastąpiło to dopiero w tym sezonie. Co do heidfleda to każdy oglądający kwalifikacjie widział dlaczego się nie zakwalifikował ale super spostrzegawczy komentatorzy nadal dyskutują na temat przyczyny niezakwalifikowania się
Huckleberry
26.03.2011 08:09
@monako - równie dobrze Robert mógł być na miejscu Nicka i nie wejść do Q2 z powodu problemu technicznego.
SkC
26.03.2011 08:08
Aha, czyli Petrov jest na poziomie Roberta albo niewiele gorszy i wyżej niż P6 dzisiaj by nie był ?
kabans
26.03.2011 08:08
Poza tym widać ze massa jednak odzyskał formę z mistrzowskiego sezonu w jego wykonaniu (2008), widać po wyjeździe na tor z pitlane pod koniec q3, ze opony mu pasują i to była zdecydowanie ich wina (wina opon bridgestone w sezonie 2010)
monako
26.03.2011 08:06
Aha, i do wszystkich Kubico-maniaków. Proszę was, darujcie sobie komentarze typu "Skoro [Pietrov] w Q2 był 3, w Q3 szósty, to strach pomyśleć gdzie by się znajdował Kubica". Już wystarczy podniecania Zientarskiego, że gdyby Robert dzisiaj jechał to na pewno walczył by o PP z Vettelem i się zesrał do tego. Nie ujmując Robertowi, bo jest wielki, wielki jest jego talent, wielka jest jego pasja i należy do czołówki kierowców F1, ale spójrzmy prawdzie w oczy, nie jest najlepszym kierowcą. Po prostu drażni mnie, gdybanie o czymś, zachwalanie czegoś/kogoś, wynoszenie kogoś na piedestał bez oparcia na realnych faktach - czyli podstawowy objaw choroby Kubicomaniaka
Huckleberry
26.03.2011 08:05
@kurcjusz "-Toro Rosso – duzy plus – az strach pomyslec ze za dwa lata możemy ogladac 4 samochody o malowaniu Red bulla ustawione obok siebie,przed linia startowa wyscigu.;" - dokładnie o tym pisałem jakiś czas temu. :) Jestem przekonany, że to teraz następny wielki cel Mateschitza. I patrząc na ich drogę do celu to mają duże szanse na sukces.
kemek
26.03.2011 08:03
Strata fatalnego bolidu Marussi do "świetnego" Lotusa jest interesująca...
SkC
26.03.2011 08:03
W 2009 ani Vettel ani Kubica ani Button nie mieli Kersu, tylko McLareny, Ferrari i Renault go posiadali i Nick
jackbud
26.03.2011 07:55
To dopiero prolog. Akt pierwszy jutro. Z uwagi na wiele trudności i kłopotów z oponami, kersami i tylnymi spojlerami, wyścig może się okazać zgoła inny. Jazda na docisku po całym torze może zmienić ten układ. Choć nie spodziewam się, że RBR pola ustąpi, to jednak kłopoty ze sprzętem mogą dopaść każdego. Więc niekoniecznie musi jutro wygrać najlepszy. Jeśli Petrow tuż przed startem wsadzi głowę we wiadro zimnej wody, to może osiągnie całkiem niezły wynik. Wypadło więc, że to właśnie jemu będę musiał kibicować. Poza tym już od dwóch sezonów zastanawiam się co Masa robi w Ferrari i wychodzi na to, że zastanawiał się będę sezon trzeci.
psychocowboy
26.03.2011 07:55
Hamilton podczas ostatniego przejazdu miał awarię systemu KERS która nie tylko odbiła się na braku mocy, ale także na balansie hamulców.
THC-303
26.03.2011 07:55
Brawny raczej nie miały KERS
General
26.03.2011 07:54
W 2009 roku na tym torze KERS tez nie duzo dawal, przeciez Kubica jechal bez, zdaje sie Vettel tez i gdyby nie Vettel to dojechaliby na 2 i 3 miejscu (nie pamietam czy Button w Brawnie mial... chyba tak). Taka specyfika tego toru. Z kolei na innych KERS moze byc nieodzowny.
kurcjusz
26.03.2011 07:53
No i jestesmy po pierwszych kwalifikacjach. Niesamowicie duzo nowych informacji, az trudno wszystko ogarnac. Pierwsze gorace mysli w glowie po zakonczeniu Q3. 1. Szykuja się trzy nowe posady w przyszlym roku: Marka Webbera, F.Massy i M.Schumacher a - to naprawde interesujace, bo każdy z tych zespolow jest zespolem poteznym. 2. RBR znowu na szczycie, prawdopodobnie niezawodnosc boliu poprawiona, a wiec dominacja przez caly sezon to koszmar, który już zajrzal w oczy widzom. 3. Duza niespodzianka w przetasowaniu hierarchi zespolow na rozpoczecie sezonu: -Toro Rosso – duzy plus – az strach pomyslec ze za dwa lata możemy ogladac 4 samochody o malowaniu Red bulla ustawione obok siebie,przed linia startowa wyscigu.; - Sauber – medialny spokoj i cisza na treningach, tym wieksze zaskoczenie wysoka forma; - zaskakujaco slabe Ferrari – potega, legenda – maja spory zgryz – cisnienie pewnie duze, oj poleca glowy, jeśli im nie pojdzie ten sezon; - Renault – w ogromnym, glebokim cieniu z braku R.Kubicy; i tutaj dwie mysli: W.Pietrow, który zaczal naprawde dobrze jezdzic i znacznie się poprawil, czy… jezdzi na tym samym poziomie/tempie, a samochod swietny, wiec co by w nim zrobil R.Kubica – pewnie regularna walka o 3 miejsce; Wszystko to trzeba brac za moje spekulacje na tym etapie, z niecierpliwoscia czekam wyscigu!:)
Szadi
26.03.2011 07:50
@sstass "Ferari tyle szumu a tu cieniutko." To są Włosi, więc to normalne :D Ja widzę Alonso na podium. Trzymam kciuki!
SkC
26.03.2011 07:44
W wyścigu może się zemścić brak KERS, choć ja i tak jestem zdania że zawsze lepiej jechać bez tego wynalazku i skupić się na jeździe
krzysiek_aleks
26.03.2011 07:44
Poza tym, jak widać było okrążenie Vettela to widać było, że bateria KERSu była cały czas naładowana
zbig52
26.03.2011 07:43
Proszę zmienić czasy Petrova i Alonso lub zamienic miejscami.
jacoszek
26.03.2011 07:43
Tak jak napisał Monako, mówili na BBC. Najlepsza była mina jak powiedzieli o tym Buttonowi ;) Więc czyżby KERS tylko przeszkadzał?
monako
26.03.2011 07:39
Hamilton i Vettel jeździli bez KERSu. Mówili o tym na BBC. Mówcie sobie co chcecie o Vettelu, ale bardzo szanuję go za genialny talent do jazdy. Dzisiaj jak przeleciał przez szykanę z zakrętów 11 i 12, to aż mi się "wow" z ust wyrwało. Do tego ta pokora, opanowanie i zarazem pewność siebie w ostatniej wypowiedzi przez radio. Myślę, że tytuł mistrzowski stworzył go bardziej kompletnym kierowcą. Mimo wszystko kibicuję Hamiltonowi i Macom, więc.. DO BOJU!
sstass
26.03.2011 07:37
Tak jak myślałem. Vettel znowu na mistrza chyba ze Red Bull bedzie sie sypał. Ferari tyle szumu a tu cieniutko.
THC-303
26.03.2011 07:36
robson13 Akurat błędu Rubensa nie widziałem, bo akurat miałem problem za streamem, ale nie ma co porównywać błędu Sutila, który jechał na krawędzi (po 2 sektorach miał 0,005 zapasu do P10, musiał cisnąć na 110% w słabym w tym roku Force) do Massy, który całą dzisiejszą sesję miał żałosną. sebas Nie widzę dymania tylko przeciętniactwo Webbera, które zresztą ujawnia przez całą karierę. Dziś wszyscy piszą jaki to ten Heidfeld jest słaby i jak to z Pietrowem przegrywa, a Webbera w 2005 odjeżdżał zdecydowanie... Webber po prostu jest średniakiem. Ponawiam pytanie: gdzie dymanie przez RBR?
sebas
26.03.2011 07:36
THC-303> Popatrz na czasy.
ExiT
26.03.2011 07:35
zefu, Było widać na RevMeterze :) Niestety, bardzo denerwuje mnie Petrov :P Skoro w Q2 był 3, w Q3 szósty, to strach pomyśleć gdzie by się znajdował Kubica..
robson13
26.03.2011 07:35
zefu - powiem tak. Było pokazane w studio F1 jak Vettel jechał swoje okr. kwalifikacyjne to w ogóle nie używał KERSu. Dla mnie trochę dziwne. Bo gdyby go nie miał w samochodzie to na grafice był by X a nie naładowana bateria...
krzysiek_aleks
26.03.2011 07:35
robson: za Sauber!
robson13
26.03.2011 07:32
Ładna sesja kwalifikacyjna. Sporo błędów kierowców... Massa, Sutil, Barichello! Myślę że Heidfeld został trochę przyblokowany przez kierowce zespołu Virgin w 3 sektorze (było nawet pokazane w TV). Ale cóż. Wyścig jest jutro. Trzymam kciuki za Petrova żeby się w końcu otrząsnął po sezonie 2010 i dawał jakieś korzyści ze swojej jazdy. Petrov na podium?? Mało realne ale było by miło :D PS. Za kogo najbardziej trzymacie kciuki w tym sezonie jak nie ma naszego Roberta?
zefu
26.03.2011 07:32
@jacoszek - skąd informacja, że VET i HAM bez kersu? Coś mi umknęło?
THC-303
26.03.2011 07:30
sebas W jaki sposób dymają Webbera? Podaj jeden argument/przykład.
sebas
26.03.2011 07:28
Vettel- Pierwszy wyścig, a ja już gościa nie lubię :-( Webber- Mina na konferencji mówi wszystko. Pięknie go tam dymają, Vettel aż tak dobry nie jest. Ferrari- Gdzie te kilometry testów? Massa- Kończ waść, wstydu oszczędź. A co to miało nie być... McLaren- Dużo płaczu. Tak jak kolega z klasy, który zawsze mówi, że nic nie umie, a dostaje przynajmniej +4.
michal2111
26.03.2011 07:26
Vettel i długo długo nic. Zasłużone zwycięstwo.
jacoszek
26.03.2011 07:25
Hamilton i Vettel bez Kers'u i takie czasu =O P.s. dziękujemy za 107% :D
flyz1
26.03.2011 07:25
Pewnie z litości, stewardzi dopuszczą niezakwalifikowanych do wyścigu... Heidfeld dał ciała. @flow powinny być na formula1.com.
flow
26.03.2011 07:24
Ma ktos czasy poszczegolnych sektorow?
krzysiek_aleks
26.03.2011 07:24
Trochę chyba szkoda, że HRT nie pojedzie, mogło by być ciekawie :)
Szadi
26.03.2011 07:23
W tamtym roku najgorszy czas to 1:30,613. HRT to kpina z Formuły Jeden.
YAHoO
26.03.2011 07:22
Wydaje mi się, że Webber dał troszkę ciała, pierwszy rząd był w zasięgu byków.
SilverX
26.03.2011 07:22
RED BULL!!! ---------------> McLaren--->Ferarri-->Lotus Renault->Mercedes
adnowseb
26.03.2011 07:19
Trudno. jak pech to pech.Szkoda że to Hamilton nie zdominował kwalifikacji.Muszę jednak przyznać że dobre czasy RBR to nie przypadek
General
26.03.2011 07:19
Red Bull znowu na cheatach:) UWAGA: zdaje sie jest z sob na nd zmiana czasu (+1), wiec kto nie przestawi moze sie obudzic w polowie wyscigu.