Rzecznik Audi dementuje plotki o możliwym wejściu do F1

Spekulacje te były związane z odejściem Ferdinanda Piecha z Grupy Volkswagen
01.05.1510:17
Mateusz Szymkiewicz
969wyświetlenia

Rzecznik prasowy Audi poinformował, że koncern nadal nie zmienił swego zdania i nie jest zainteresowany zaangażowaniem się w Formułę 1.

Na początku tygodnia pojawiły się spekulacje, jakoby Grupa Volkswagena mogła zmienić swoje podejście do wystawienia własnej ekipy w Formule 1, po tym, jak stanowisko przewodniczącego koncernu utracił Ferdinand Piech. Według różnych spekulacji, jego następcą ma zostać Martin Winterkorn, który rzekomo uważa F1 za świetną platformę marketingową.

Z tego też powodu zaczęły pojawiać się plotki, jakoby do Królowej Sportów Motorowych miał dołączyć zespół Audi, w którego szeregach znajduje się były szef Ferrari - Stefano Domenicali. Mimo to rzecznik prasowy producenta z Ingolstadt zaprzeczył wszelkim sugestiom. Obecna sytuacja wygląda tak, że Audi nie ma żadnego zamiaru angażować się w Formułę 1 - powiedział rzecznik, który dodał, że koncern chce kontynuować swój program w mistrzostwach DTM oraz WEC.

KOMENTARZE

5
ouninpohja
01.05.2015 10:49
ale czym F1 może zachęcić potencjalne zespoły? reklama w postaci loga marki w kłębie dymu z powodu 3 silników na 30 wyścigów? słabo :/
Kamikadze2000
01.05.2015 10:48
Po co mają startować w tym chłamie, skoro świetną reklamę robią sobie w wyścigach długodystansowych?
mich909090
01.05.2015 10:00
Audi obawia się porażki z Mercem i tyle ;) Gdyby mieli przegrać tylko z Ferrari to pół biedy ale przegrana z największym bezpośrednim niemieckim konkurentem to już gorzej. Wygrywają regularnie w Le Mans i to im wystarcza. Czytałem ostatnio w F1 Racing o rozważaniach wejścia do F1 Audi i ponoć jednym z czynników takich rozważań był zwrot wartości medialnej ekspozycji telewizyjnej. Mercedes w zeszłym roku dzięki dominacji zanotował zwrot na poziomie 2,3 miliarda euro. Audi razem z DTM zanotowało zwrot 24 miliony euro.
ouninpohja
01.05.2015 09:07
F1 to obecnie targi próżności, a nie świetna platforma marketingowa.
Masio
01.05.2015 08:52
Szkoda