Logotypy Mission Winnow powrócą na bolidy Ferrari od GP Bahrajnu

Koncern PMI podkreśla, że kampania nie promuje żadnych wyrobów tytoniowych.
06.03.1909:48
Nataniel Piórkowski
1054wyświetlenia
Embed from Getty Images

Logotypy Mission Winnow powrócą na bolidy Ferrari od Grand Prix Bahrajnu.

Włoska stajnia zdecydowała się na usunięcie wszelkich odniesień do kampanii Mission Winnow przed inaugurującym sezon Grand Prix Australii. Z oficjalnej nazwy zespołu zniknął człon partnera tytularnego, a bolidy będą pozbawione w Melbourne charakterystycznych logotypów "MW".

W rozmowie z portalem racefans.net dyrektor do spraw komunikacji koncernu Philip Morris International - Tommaso Di Giovanni, potwierdził, że jest to wyłącznie jednorazowy zabieg.

Mission Winnow pozostanie sponsorem tytularnym Scuderii Ferrari w sezonie 2019. Nasze działania w Australii będą inne niż w pozostałych krajach. Przed wyścigiem w Melbourne ogłosimy ich szczegóły.

Kampania Mission Winnow wzbudziła zainteresowanie władz Australii, w kontekście prawa zakazującego reklamy wyrobów tytoniowych. Chociaż zdajemy sobie sprawę ze stanowiska stanu Wiktoria, to jesteśmy zdania, iż nasza kampania jest zgodna z przepisami pozostałych krajów. Mission Winnow nie promuje i nie będzie promować żadnych produktów tytoniowych PMI lub e-papierosów - zapewnia Di Giovanni.

Ferrari ma możliwość przywrócenia nazwy Mission Winnow przed Grand Prix Bahrajnu. Zgodnie z wymogami Federacji zmiana zgłoszenia może zostać dokonana po upływie siedmiu dni.