La Gazzetta dello Sport: Specjaliści Red Bulla na celowniku Ferrari
Dziennik publikuje listę nazwisk inżynierów, którymi interesuje się stajnia z Maranello.
12.03.2410:49
1161wyświetlenia
Embed from Getty Images
Napięta sytuacja w Red Bullu sprawiła, iż pojawiło się wiele spekulacji na temat przyszłości poszczególnych pracowników austriackiego teamu.
Sytuację w ekipie z Milton Keynes próbuje wykorzystać Ferrari, które od ubiegłego zabiega o pozyskanie prawej ręki Adriana Neweya - Pierre'a Wache.
Podczas wyścigu w Arabii Saudyjskiej pojawiły się doniesienia o tym, jakie konkretne osoby mają przejść do Maranello.
W centrum uwagi włoskiej ekipy jest David Morgan, menedżer ds. rozwoju aerodynamiki na torze w Red Bullu. W mistrzowskiej stajni spędza szósty rok, a wcześniej pracował w Williamsie.
Kolejnym nazwiskiem jest Ben Waterhouse, który z kolei odpowiada za osiągi, nadzorując całą dynamikę pojazdu.
Na celowniku Ferrari jest również Alessandro Germani, który w ekipie z Milton Keys jest liderem zespołu do spraw rozwoju aerodynamicznego. Włosi spekulują, iż ich rodak po spędzeniu dekady w Red Bullu jest jednym z głównych kandydatów do odejścia z zespołu. Inżynier awansował w szeregach personelu technicznego ds. aerodynamiki, będąc ekspertem w dziedzinie symulacji CFD.
Wielu obserwatorów sugeruje, iż następnym celem Ferrari będzie kolejna próba pozyskania Adriana Neweya. La Gazetta zaznacza zastrzega jednak od razu, że ostatnia wizyta Elkanna w motorhomie Red Bulla była związana z nadchodzącym nowym porozumieniem Concorde.
Napięta sytuacja w Red Bullu sprawiła, iż pojawiło się wiele spekulacji na temat przyszłości poszczególnych pracowników austriackiego teamu.
Sytuację w ekipie z Milton Keynes próbuje wykorzystać Ferrari, które od ubiegłego zabiega o pozyskanie prawej ręki Adriana Neweya - Pierre'a Wache.
Podczas wyścigu w Arabii Saudyjskiej pojawiły się doniesienia o tym, jakie konkretne osoby mają przejść do Maranello.
W centrum uwagi włoskiej ekipy jest David Morgan, menedżer ds. rozwoju aerodynamiki na torze w Red Bullu. W mistrzowskiej stajni spędza szósty rok, a wcześniej pracował w Williamsie.
Kolejnym nazwiskiem jest Ben Waterhouse, który z kolei odpowiada za osiągi, nadzorując całą dynamikę pojazdu.
Na celowniku Ferrari jest również Alessandro Germani, który w ekipie z Milton Keys jest liderem zespołu do spraw rozwoju aerodynamicznego. Włosi spekulują, iż ich rodak po spędzeniu dekady w Red Bullu jest jednym z głównych kandydatów do odejścia z zespołu. Inżynier awansował w szeregach personelu technicznego ds. aerodynamiki, będąc ekspertem w dziedzinie symulacji CFD.
Wielu obserwatorów sugeruje, iż następnym celem Ferrari będzie kolejna próba pozyskania Adriana Neweya. La Gazetta zaznacza zastrzega jednak od razu, że ostatnia wizyta Elkanna w motorhomie Red Bulla była związana z nadchodzącym nowym porozumieniem Concorde.