GRAND PRIX DE BELGIQUE 1950
Circuit de Spa-Francorchamps18 czerwca
Długość toru: 14,12 kmLiczba okrążeń: 35Pełny dystans: 494,200 km
REZULTATY WYŚCIGU
1. Juan Manuel Fangio 1035 okr. 2h47m26,
2. Luigi Fagioli 1235 okr. +0:14,000
3. Louis Rosier 1435 okr. +2:19,000
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Juan Manuel Fangio 10 | Alfa Romeo 158 | 35 | 2h47m26, | 0 | |
2 | +1 | Luigi Fagioli 12 | Alfa Romeo 158 | 35 | +0:14,000 | 0 | |
3 | +5 | Louis Rosier 14 | Talbot-Lago T26C-DA | 35 | +2:19,000 | 0 | |
4 | -3 | Nino Farina 8 | Alfa Romeo 158 | 35 | +4:05,000 | 0 | |
5 | +2 | Alberto Ascari 4 | Ferrari 125/275 | 34 | +1 okr. | 0 | |
6 | -2 | Luigi Villoresi 2 | Ferrari 125 | 33 | +2 okr. | 0 | |
7 | +3 | Pierre Levegh 22 | Talbot-Lago T26C | 33 | +2 okr. | 0 | |
8 | +6 | Johnny Claes 24 | Talbot-Lago T26C | 32 | +3 okr. | 0 | |
9 | +3 | Geoff Crossley 26 | Alta GP 2 | 30 | +5 okr. | 0 | |
10 | +3 | Toni Branca 30 | Maserati 4CL | 29 | +6 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Eugene Chaboud 20 | Talbot-Lago T26C-DA | 22 | przewód olejowy | 0 | |||
Raymond Sommer 6 | Talbot-Lago T26C | 20 | ciśnienie oleju | 0 | |||
Philippe Etancelin 16 | Talbot-Lago T26C-DA | 15 | przegrzanie silnika | 0 | |||
Yves Giraud-Cabantous 18 | Talbot-Lago T26C-DA | 2 | przewód olejowy | 0 |
Najszybsze okrażenie: Nino Farina (Alfa Romeo 158) - 4:34,100 na 18 okr.