GRAN PREMIO D'ITALIA 1950
Autodromo Nazionale di Monza03 września
Długość toru: 6,3 kmLiczba okrążeń: 80Pełny dystans: 504,000 km
REZULTATY WYŚCIGU
1. Nino Farina 1080 okr. 2h51m17,400
2. Dorino Serafini 4847 okr. +33 okr.
3. Alberto Ascari 4833 okr. +47 okr.
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +2 | Nino Farina 10 | Alfa Romeo 159 | 80 | 2h51m17,400 | 0 | |
2 | +4 | Dorino Serafini 48 | Ferrari 375 | 47 | +33 okr. | 0 | |
2 | -2 | Alberto Ascari 48 | Ferrari 375 | 33 | +47 okr. | 0 | |
3 | +2 | Luigi Fagioli 36 | Alfa Romeo 158 | 80 | +1:35,600 | 0 | |
4 | +9 | Louis Rosier 58 | Talbot-Lago T26C | 75 | +5 okr. | 0 | |
5 | +11 | Philippe Etancelin 24 | Talbot-Lago T26C | 75 | +5 okr. | 0 | |
6 | +11 | Emmanuel de Graffenried 38 | Maserati 4CLT/48 | 72 | +8 okr. | 0 | |
7 | +11 | Peter Whitehead 8 | Ferrari 125 | 72 | +8 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
David Murray 50 | Maserati 4CL | 56 | skrzynia biegów | 0 | |||
Cuth Harrison 32 | ERA B | 51 | chłodnica | 0 | |||
Raymond Sommer 12 | Talbot-Lago T26C | 48 | skrzynia biegów | 0 | |||
Guy Mairesse 40 | Talbot-Lago T26C | 42 | przewód olejowy | 0 | |||
Franco Rol 4 | Maserati 4CLT/48 | 39 | wycofał się | 0 | |||
Piero Taruffi 60 | Alfa Romeo 158 | 25 | silnik; jechał na zmianę z Fangio | 0 | |||
Juan Manuel Fangio 60 | Alfa Romeo 158 | 9 | silnik; jechał na zmianę z Taruffim | 0 | |||
Pierre Levegh 56 | Talbot-Lago T26C | 29 | skrzynia biegów | 0 | |||
Juan Manuel Fangio 18 | Alfa Romeo 159 | 23 | skrzynia biegów | 0 | |||
Johnny Claes 2 | Talbot-Lago T26C | 22 | przegrzanie silnika | 0 | |||
Alberto Ascari 16 | Ferrari 375 | 21 | silnik | 0 | |||
Clemente Biondetti 22 | Ferrari 166S | 17 | silnik | 0 | |||
Henri Louveau 64 | Talbot-Lago T26C-GS | 16 | hamulce | 0 | |||
Franco Comotti 62 | Maserati 4CLT/50 Milano | 15 | wycofał się | 0 | |||
Maurice Trintignant 42 | Simca-Gordini T15 | 13 | przewód wodny | 0 | |||
Louis Chiron 6 | Maserati 4CLT/48 | 13 | ciśnienie oleju | 0 | |||
Consalvo Sanesi 46 | Alfa Romeo 158 | 11 | silnik | 0 | |||
Robert Manzon 44 | Simca-Gordini T15 | 7 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
Prince Bira 30 | Maserati 4CLT/50 | 1 | silnik | 0 | |||
Paul Pietsch 28 | Maserati 4CLT/48 | 0 | silnik | 0 |
Najszybsze okrażenie: Juan Manuel Fangio (Alfa Romeo 159) - 2:00,000 na 7 okr.