GROSSER PREIS VON DEUTSCHLAND 1959
Automobil Verkehrs und Ubung Straße02 sierpnia

Długość toru: 8,3 kmLiczba okrążeń: 60Pełny dystans: 498,000 km
REZULTATY WYŚCIGU
1.
Tony Brooks 460 okr. 2h09m31,600
2.
Dan Gurney 660 okr. +0:02,900
3.
Phil Hill 560 okr. +1:04,800
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Tony Brooks 4 | Ferrari Dino 246 | 60 | 2h09m31,600 | 0 | |
2 | +1 | Dan Gurney 6 | Ferrari Dino 246 | 60 | +0:02,900 | 0 | |
3 | +3 | Phil Hill 5 | Ferrari Dino 246 | 60 | +1:04,800 | 0 | |
4 | +8 | Maurice Trintignant 8 | Cooper T51 | 59 | +1 okr. | 0 | |
5 | +2 | Jo Bonnier 9 | BRM P25 | 58 | +2 okr. | 0 | |
6 | +9 | Ian Burgess 18 | Cooper T51 | 56 | +4 okr. | 0 | |
7 | +1 | Harry Schell 10 | BRM P25 | 49 | +11 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Bruce McLaren 2 | Cooper T51 | 37 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
Hans Herrmann 11 | BRM P25 | 35 | wypadek | 0 | |||
Masten Gregory 3 | Cooper T51 | 23 | silnik | 0 | |||
Jack Brabham 1 | Cooper T51 | 15 | sprzęgło | 0 | |||
Graham Hill 16 | Lotus 16 | 10 | skrzynia biegów | 0 | |||
Innes Ireland 15 | Lotus 16 | 7 | dyferencjał | 0 | |||
Cliff Allison 17 | Ferrari Dino 246 | 2 | sprzęgło | 0 | |||
Stirling Moss 7 | Cooper T51 | 1 | układ przeniesienia napędu | 0 |
Najszybsze okrażenie: Tony Brooks (Ferrari Dino 246) - 2:04,500 na 18 okr.