BRITISH GRAND PRIX 1992
Silverstone Circuit12 lipca
Długość toru: 5,226 kmLiczba okrążeń: 59Pełny dystans: 308,334 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:20,939 - Nigel Mansell (Williams FW14), 1991Najszybsze okrążenie wyścigu1:26,379 - Nigel Mansell (Williams FW14), 1991Największa średnia prędkość wyścigu211,209 km/h - Nigel Mansell (Williams FW14), 1991
REZULTATY WYŚCIGU
1. Nigel Mansell 559 okr. 1h25m42,991
2. Riccardo Patrese 659 okr. +0:39,094
3. Martin Brundle 2059 okr. +0:48,395
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Nigel Mansell 5 | Williams FW14B | 59 | 1h25m42,991 | 0 | |
2 | = | Riccardo Patrese 6 | Williams FW14B | 59 | +0:39,094 | 0 | |
3 | +3 | Martin Brundle 20 | Benetton B192 | 59 | +0:48,395 | 0 | |
4 | = | Michael Schumacher 19 | Benetton B192 | 59 | +0:53,267 | 0 | |
5 | = | Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/7A | 59 | +0:55,795 | 0 | |
6 | +3 | Mika Hakkinen 11 | Lotus 107 | 59 | +1:20,138 | 0 | |
7 | +5 | Michele Alboreto 9 | Footwork FA13 | 58 | +1 okr. | 0 | |
8 | +2 | Erik Comas 26 | Ligier JS37 | 58 | +1 okr. | 0 | |
9 | +5 | Ivan Capelli 28 | Ferrari F92A | 58 | +1 okr. | 0 | |
10 | +3 | Thierry Boutsen 25 | Ligier JS37 | 57 | +2 okr. | 0 | |
11 | +9 | Olivier Grouillard 3 | Tyrrell 020B | 57 | +2 okr. | 0 | |
12 | +5 | Aguri Suzuki 10 | Footwork FA13 | 57 | +2 okr. | 0 | |
13 | +6 | J.J. Lehto 21 | Dallara BMS192 | 57 | +2 okr. | 0 | |
14 | +1 | Gabriele Tarquini 15 | Fondmetal GR02 | 57 | +2 okr. | 0 | |
15 | +7 | Pierluigi Martini 22 | Dallara BMS192 | 56 | +3 okr. | 0 | |
16 | +10 | Damon Hill 8 | Brabham BT60B | 55 | +4 okr. | 0 | |
17 | +8 | Gianni Morbidelli 24 | Minardi M192 | 53 | +6 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/7A | 52 | skrzynia biegów | 0 | |||
Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 020B | 46 | zawieszenie/poślizg | 0 | |||
Jean Alesi 27 | Ferrari F92A | 43 | gaśnica | 0 | |||
Stefano Modena 32 | Jordan 192 | 43 | silnik | 0 | |||
Mauricio Gugelmin 33 | Jordan 192 | 37 | silnik | 0 | |||
Bertrand Gachot 29 | Venturi LC92 | 32 | łożysko tylnego koła | 0 | |||
Johnny Herbert 12 | Lotus 107 | 31 | skrzynia biegów | 0 | |||
Karl Wendlinger 16 | March CG911 | 27 | skrzynia biegów | 0 | |||
Ukyo Katayama 30 | Venturi LC92 | 27 | skrzynia biegów | 0 |
Najszybsze okrażenie: Nigel Mansell (Williams FW14B) - 1:22,539 na 57 okr.