SG GIGANTE GRANDE PREMIO DE PORTUGAL 1992
Circuito do Estoril27 września
Długość toru: 4,35 kmLiczba okrążeń: 71Pełny dystans: 308,850 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:13,001 - Riccardo Patrese (Williams FW14), 1991Najszybsze okrążenie wyścigu1:18,179 - Nigel Mansell (Williams FW14), 1991Największa średnia prędkość wyścigu193,725 km/h - Nigel Mansell (Ferrari F1-90B), 1990
REZULTATY WYŚCIGU
1. Nigel Mansell 571 okr. 1h34m46,659
2. Gerhard Berger 271 okr. +0:37,533
3. Ayrton Senna 170 okr. +1 okr.
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Nigel Mansell 5 | Williams FW14B | 71 | 1h34m46,659 | 0 | |
2 | +2 | Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/7A | 71 | +0:37,533 | 0 | |
3 | = | Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/7A | 70 | +1 okr. | 0 | |
4 | +2 | Martin Brundle 20 | Benetton B192 | 70 | +1 okr. | 0 | |
5 | +2 | Mika Hakkinen 11 | Lotus 107 | 70 | +1 okr. | 0 | |
6 | +2 | Michele Alboreto 9 | Footwork FA13 | 70 | +1 okr. | 0 | |
7 | -2 | Michael Schumacher 19 | Benetton B192 | 69 | +2 okr. | 0 | |
8 | +3 | Thierry Boutsen 25 | Ligier JS37 | 69 | +2 okr. | 0 | |
9 | +3 | Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 020B | 69 | +2 okr. | 0 | |
10 | +7 | Aguri Suzuki 10 | Footwork FA13 | 68 | +3 okr. | 0 | |
11 | +12 | Emanuele Naspetti 17 | March CG911 | 68 | +3 okr. | 0 | |
12 | +14 | Christian Fittipaldi 23 | Minardi M192 | 68 | +3 okr. | 0 | |
13 | +11 | Stefano Modena 32 | Jordan 192 | 68 | +3 okr. | 0 | |
14 | +4 | Gianni Morbidelli 24 | Minardi M192 | 68 | +3 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
J.J. Lehto 21 | Dallara BMS192 | 51 | wypadek/nadwozie | 0 | |||
Karl Wendlinger 16 | March CG911 | 48 | chłodnica/skrzynia biegów | 0 | |||
Erik Comas 26 | Ligier JS37 | 47 | silnik | 0 | |||
Ukyo Katayama 30 | Venturi LC92 | 46 | poślizg | 0 | |||
Pierluigi Martini 22 | Dallara BMS192 | 43 | pęknięta opona | 0 | |||
Riccardo Patrese 6 | Williams FW14B | 43 | wypadek | 0 | |||
Ivan Capelli 28 | Ferrari F92AT | 34 | silnik | 0 | |||
Olivier Grouillard 3 | Tyrrell 020B | 27 | skrzynia biegów | 0 | |||
Bertrand Gachot 29 | Venturi LC92 | 25 | silnik | 0 | |||
Mauricio Gugelmin 33 | Jordan 192 | 19 | elektryka | 0 | |||
Jean Alesi 27 | Ferrari F92AT | 12 | poślizg | 0 | |||
Johnny Herbert 12 | Lotus 107 | 2 | wypadek/układ kierowniczy | 0 |
Najszybsze okrażenie: Ayrton Senna (McLaren MP4/7A) - 1:16,272 na 66 okr.