PACIFIC GRAND PRIX 1994
Tanaka International Circuit17 kwietnia
Długość toru: 3,703 kmLiczba okrążeń: 83Pełny dystans: 307,349 km
REZULTATY WYŚCIGU
1. Michael Schumacher 583 okr. 1h46m01,693
2. Gerhard Berger 2883 okr. +1:15,300
3. Rubens Barrichello 1482 okr. +1 okr.
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Michael Schumacher 5 | Benetton B194 | 83 | 1h46m01,693 | 0 | |
2 | +3 | Gerhard Berger 28 | Ferrari 412T1 | 83 | +1:15,300 | 0 | |
3 | +5 | Rubens Barrichello 14 | Jordan 194 | 82 | +1 okr. | 0 | |
4 | +5 | Christian Fittipaldi 9 | Footwork FA15 | 82 | +1 okr. | 0 | |
5 | +6 | Heinz-Harald Frentzen 30 | Sauber C13 | 82 | +1 okr. | 0 | |
6 | +10 | Erik Comas 20 | Larrousse LH94 | 80 | +3 okr. | 0 | |
7 | +16 | Johnny Herbert 12 | Lotus 107C | 80 | +3 okr. | 0 | |
8 | +16 | Pedro Lamy 11 | Lotus 107C | 79 | +4 okr. | 0 | |
9 | +13 | Olivier Panis 26 | Ligier JS39B | 78 | +5 okr. | 0 | |
10 | +8 | Eric Bernard 25 | Ligier JS39B | 78 | +5 okr. | 0 | |
11 | +15 | Roland Ratzenberger 32 | Simtek S941 | 78 | +5 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Gianni Morbidelli 10 | Footwork FA15 | 69 | silnik | 0 | |||
Karl Wendlinger 29 | Sauber C13 | 69 | kolizja z Alboreto | 0 | |||
Michele Alboreto 24 | Minardi M193B | 69 | kolizja z Wendlingerem | 0 | |||
Martin Brundle 8 | McLaren MP4/9 | 67 | przegrzanie silnika | 0 | |||
Pierluigi Martini 23 | Minardi M193B | 63 | hamulce/poślizg | 0 | |||
Jos Verstappen 6 | Benetton B194 | 54 | poślizg | 0 | |||
Damon Hill 0 | Williams FW16 | 49 | układ przeniesienia napędu | 0 | |||
Aguri Suzuki 15 | Jordan 194 | 44 | układ kierowniczy/wypadek | 0 | |||
Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 022 | 42 | silnik | 0 | |||
Mika Hakkinen 7 | McLaren MP4/9 | 19 | skrzynia biegów | 0 | |||
Olivier Beretta 19 | Larrousse LH94 | 14 | elektryka | 0 | |||
David Brabham 31 | Simtek S941 | 2 | elektryka | 0 | |||
Ayrton Senna 2 | Williams FW16 | 0 | kolizja z Hakkinenem/poślizg | 0 | |||
Nicola Larini 27 | Ferrari 412T1 | 0 | kolizja z Senną | 0 | |||
Mark Blundell 4 | Tyrrell 022 | 0 | kolizja z Comasem | 0 |
Najszybsze okrażenie: Michael Schumacher (Benetton B194) - 1:14,023 na 10 okr.