Coca-Cola nowym sponsorem Lotusa (aktualizacja)
Amerykański gigant zamierza promować markę burn
22.11.1213:44
5596wyświetlenia
Coca-Cola dołączy w przyszłym roku do Formuły 1, a umowa sponsorska z którymś z zespołów ma zostać ogłoszona dzisiaj po południu - informuje Autosport.
Z amerykańskim gigantem niedawno łączony był McLaren, który jak dotychczas jest związany z innym producentem napojów - GlaxoSmithKline - poprzez markę Lucozade.
Oczekuje się jednak, że firma z Atlanty zamierza za pomocą Formuły 1 promować produkt inny niż Coca-Cola, jak chociażby Fanta, Sprite, Vitaminwater, Powerade czy burn, gdzie najbardziej należy się spodziewać jednej z dwóch ostatnich wymienionych marek. Stanowiłoby to bezpośrednio konkurencję dla Red Bulla, który osiągnął wielki sukces marketingowy posiadając mistrzowski zespół Formuły 1.
W przypadku bolidów jednomiejscowych, Coca-Cola ostatni raz była obecna na samochodzie Tomasa Enge w serii F3000 ponad dziesięć lat temu, będąc jednak cały czas sponsorem corocznego 600-milowego wyścigu NASCAR Sprint Cup w Charlotte.
Aktualizacja: Amerykański koncern nawiązał współpracę z zespołem Lotus, który będzie służył jako platforma promocyjna marki napojów energetyzujących burn.
Jesteśmy dumni, że Coca-Cola Company [poprzez markę burn] wybrała Lotus F1 Team jako najlepszą z możliwości promowania marki burn. Jesteśmy podekscytowani na myśl o tej współpracy, chcąc zbudować nowy i innowacyjny model relacji sponsorskich, będący kombinacją doświadczenia, tworzenia treści, a także mediów społecznościowych- powiedział Eric Boullier.
Źródło: autosport.com[/b]
KOMENTARZE