Pit Talk: W Ferrari doszło do wewnętrznego konfliktu
Zespół miał podzielić się na dwa obozy wspierające Mattię Binotto lub Simone Restę.
14.10.2009:59
2613wyświetlenia
Embed from Getty Images
Autorzy włoskiego podcastu Pit Talk informują, że w zespole Ferrari doszło do wewnętrznego konfliktu.
Stajnia z Maranello przechodzi przez skomplikowany sezon, w którym po jedenastu wyścigach znajduje się dopiero na szóstym miejscu w klasyfikacji konstruktorów, bez większych perspektyw na nawiązanie walki z ekipami z przodu.
Zdaniem dziennikarza Alberto Sabbatiniego, w Ferrari doszło do wewnętrznego konfliktu pomiędzy szefem Mattią Binotto, a głównym projektantem nadwozia Simone Restą.
Sabbatini, który jest dziennikarzem Autosprintu, uważa, że rozwiązaniem byłoby zatrudnienie
Autorzy włoskiego podcastu Pit Talk informują, że w zespole Ferrari doszło do wewnętrznego konfliktu.
Stajnia z Maranello przechodzi przez skomplikowany sezon, w którym po jedenastu wyścigach znajduje się dopiero na szóstym miejscu w klasyfikacji konstruktorów, bez większych perspektyw na nawiązanie walki z ekipami z przodu.
Zdaniem dziennikarza Alberto Sabbatiniego, w Ferrari doszło do wewnętrznego konfliktu pomiędzy szefem Mattią Binotto, a głównym projektantem nadwozia Simone Restą.
Mówi się, że dochodzi do tarć między Binotto a Restą. Już kilka lat temu można było dostrzec w zespole takie rozłamy, jednakże różnica polegała na tym, iż dochodziło do nich w lepszych okolicznościach.
Sabbatini, który jest dziennikarzem Autosprintu, uważa, że rozwiązaniem byłoby zatrudnienie
autorytatywnejosoby z zewnątrz. Współautor podcastu Pit Talk podkreśla też, że Ferrari bardzo źle rozwiązało kwestię tajnego porozumienia z FIA, które dotyczyło jednostki napędowej.
Nie rozumiem, dlaczego Ferrari nie wykorzystało swojej politycznej wartości oraz innych okoliczności, by poradzić sobie z tą sytuacją lub kontynuować rozwój silnika. Todt czy Montezemolo nigdy by na to nie pozwolili, lub wykorzystaliby swoją charyzmę do zrekompensowania kary- dodał Włoch.