Alonso i Tsunoda wyczerpali regulaminową pulę silników na sezon 2022
Obaj kierowcy zaczęli korzystać w Australii z trzeciego ICE oraz kilku innych komponentów.
08.04.2209:21
1161wyświetlenia
Embed from Getty Images
Fernando Alonso i Yuki Tsunoda rozpoczęli w ten weekend korzystanie z ostatnich silników z regulaminowej puli przewidzianej na sezon 2022.
W dokumencie opublikowanym w piątek przez FIA znajdują się informacje o tym, że obaj kierowcy skorzystali z trzecich silników spalinowych w tym sezonie, wyczerpując tym samym dopuszczalny limit w ciągu dwóch pełnych wyścigowych weekendów.
W bolidzie Alonso zamontowano także trzecią turbosprężarkę, trzecie MGU-H, trzecie MGU-K, drugi układ magazynowania energii oraz drugi zestaw elektroniki sterującej. W przypadku tych komponentów także wykorzystała regulaminowa pula.
Tsunoda otrzymał w ten weekend trzecią turbosprężarkę, MGU-H oraz MGU-K.
Z kolei w przypadku Micka Schumachera Haas zdecydował się na przejście na drugi i ostatni dozwolony układ magazynowania energii oraz elektroniki sterującej.
Fernando Alonso i Yuki Tsunoda rozpoczęli w ten weekend korzystanie z ostatnich silników z regulaminowej puli przewidzianej na sezon 2022.
W dokumencie opublikowanym w piątek przez FIA znajdują się informacje o tym, że obaj kierowcy skorzystali z trzecich silników spalinowych w tym sezonie, wyczerpując tym samym dopuszczalny limit w ciągu dwóch pełnych wyścigowych weekendów.
W bolidzie Alonso zamontowano także trzecią turbosprężarkę, trzecie MGU-H, trzecie MGU-K, drugi układ magazynowania energii oraz drugi zestaw elektroniki sterującej. W przypadku tych komponentów także wykorzystała regulaminowa pula.
Tsunoda otrzymał w ten weekend trzecią turbosprężarkę, MGU-H oraz MGU-K.
Z kolei w przypadku Micka Schumachera Haas zdecydował się na przejście na drugi i ostatni dozwolony układ magazynowania energii oraz elektroniki sterującej.