FUJI TELEVISION JAPANESE GRAND PRIX 1994
Suzuka Circuit06 listopada
Długość toru: 5,864 kmLiczba okrążeń: 50Pełny dystans: 293,200 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:34,700 - Gerhard Berger (McLaren MP4/6), 1991Najszybsze okrążenie wyścigu1:40,646 - Nigel Mansell (Williams FW14B), 1992Największa średnia prędkość wyścigu202,298 km/h - Gerhard Berger (McLaren MP4/6), 1991
REZULTATY WYŚCIGU
1. Damon Hill 050 okr. 1h55m53,532
2. Michael Schumacher 550 okr. +0:03,365
3. Jean Alesi 2750 okr. +0:52,045
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Damon Hill 0 | Williams FW16B | 50 | 1h55m53,532 | 0 | |
2 | -1 | Michael Schumacher 5 | Benetton B194 | 50 | +0:03,365 | 0 | |
3 | +4 | Jean Alesi 27 | Ferrari 412T1B | 50 | +0:52,045 | 0 | |
4 | = | Nigel Mansell 2 | Williams FW16B | 50 | +0:56,074 | 0 | |
5 | +1 | Eddie Irvine 15 | Jordan 194 | 50 | +1:42,107 | 0 | |
6 | -3 | Heinz-Harald Frentzen 30 | Sauber C13 | 50 | +1:59,863 | 0 | |
7 | +1 | Mika Hakkinen 7 | McLaren MP4/9 | 50 | +2:02,985 | 0 | |
8 | +10 | Christian Fittipaldi 9 | Footwork FA15 | 49 | +1 okr. | 0 | |
9 | +13 | Erik Comas 20 | Larrousse LH94 | 49 | +1 okr. | 0 | |
10 | +15 | Mika Salo 11 | Lotus 109 | 49 | +1 okr. | 0 | |
11 | +8 | Olivier Panis 26 | Ligier JS39B | 49 | +1 okr. | 0 | |
12 | +12 | David Brabham 31 | Simtek S941 | 48 | +2 okr. | 0 | |
13 | +4 | Alessandro Zanardi 12 | Lotus 109 | 48 | +2 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Mark Blundell 4 | Tyrrell 022 | 26 | silnik | 0 | |||
Rubens Barrichello 14 | Jordan 194 | 16 | skrzynia biegów | 0 | |||
Martin Brundle 8 | McLaren MP4/9 | 13 | wypadek | 0 | |||
Gianni Morbidelli 10 | Footwork FA15 | 13 | wypadek | 0 | |||
Gerhard Berger 28 | Ferrari 412T1B | 10 | zapłon | 0 | |||
Franck Lagorce 25 | Ligier JS39B | 10 | kontakt z Martinim/poślizg | 0 | |||
Pierluigi Martini 23 | Minardi M194 | 10 | kontakt z Lagorce/poślizg | 0 | |||
Michele Alboreto 24 | Minardi M194 | 10 | poślizg | 0 | |||
Johnny Herbert 6 | Benetton B194 | 3 | poślizg | 0 | |||
Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 022 | 3 | wypadek | 0 | |||
Taki Inoue 32 | Simtek S941 | 3 | wypadek | 0 | |||
J.J. Lehto 29 | Sauber C13 | 0 | silnik | 0 | |||
Hideki Noda 19 | Larrousse LH94 | 0 | poślizg | 0 |
Najszybsze okrażenie: Damon Hill (Williams FW16B) - 1:56,597 na 24 okr.