Virgin odsłania swój nowy bolid oznaczony symbolem MVR-02
Konstrukcja ma nieco niższy nos w porównaniu do tegorocznych aut rywali
07.02.1113:06
8010wyświetlenia
W centrum telewizyjnym BBC w Londynie zespół Virgin Racing zaprezentował dziś swój drugi bolid, którym będzie się ścigał w sezonie 2011 Formuły 1.
Podczas pierwszych przedsezonowych testów, które odbyły się w zeszłym tygodniu w Walencji stajnia korzystała z przejściowej konstrukcji, aby dać swoim inżynierom jak najwięcej czasu na pracę nad nowym autem. MVR-02 zadebiutuje więc na torze w czwartek podczas pierwszego dnia kolejnych grupowych jazd w Jerez.
Pokazany dziś bolid posiada nieco niższy nos od innych samochodów przygotowanych na ten sezon, dodatkowo konstruktorom udało się lepiej wyprofilować tył w porównaniu do poprzedniego modelu - teraz jest on bardziej smukły.
Zmiana pierwszego członu oznaczenia podwozia z 'VR' na 'MVR' symbolizuje rozszerzone partnerstwo ekipy z rosyjskim producentem samochodów sportowych - firmą Marussia. Spowodowało to również lekką modyfikację malowania nowej maszyny w porównaniu do VR-01.
Virgin swój debiutancki rok w F1 ukończył na ostatniej pozycji w tabeli mistrzostw, co w pewnym stopniu spowodowane było problemami z niezawodnością ich auta w pierwszej fazie sezonu. Zespół projektantów pod przewodnictwem Nicka Wirtha pracując nad nową konstrukcją ponownie korzystał wyłącznie z mechaniki obliczeniowej płynów (CFD). Celem dla ekipy na nadchodzącą kampanię jest włączenie się do walki o zdobywanie punktów.
Timo Glock pozostał czołowym kierowcą stajni, a jego partnerem będzie debiutant Jerome d'Ambrosio, który ma za sobą kilka występów w podczas piątkowych porannych treningów w weekendy grand prix właśnie za kierownicą bolidu Virgin.
^galeria,356
Źródło: autosport.com
Podczas pierwszych przedsezonowych testów, które odbyły się w zeszłym tygodniu w Walencji stajnia korzystała z przejściowej konstrukcji, aby dać swoim inżynierom jak najwięcej czasu na pracę nad nowym autem. MVR-02 zadebiutuje więc na torze w czwartek podczas pierwszego dnia kolejnych grupowych jazd w Jerez.
Pokazany dziś bolid posiada nieco niższy nos od innych samochodów przygotowanych na ten sezon, dodatkowo konstruktorom udało się lepiej wyprofilować tył w porównaniu do poprzedniego modelu - teraz jest on bardziej smukły.
Zmiana pierwszego członu oznaczenia podwozia z 'VR' na 'MVR' symbolizuje rozszerzone partnerstwo ekipy z rosyjskim producentem samochodów sportowych - firmą Marussia. Spowodowało to również lekką modyfikację malowania nowej maszyny w porównaniu do VR-01.
Virgin swój debiutancki rok w F1 ukończył na ostatniej pozycji w tabeli mistrzostw, co w pewnym stopniu spowodowane było problemami z niezawodnością ich auta w pierwszej fazie sezonu. Zespół projektantów pod przewodnictwem Nicka Wirtha pracując nad nową konstrukcją ponownie korzystał wyłącznie z mechaniki obliczeniowej płynów (CFD). Celem dla ekipy na nadchodzącą kampanię jest włączenie się do walki o zdobywanie punktów.
Timo Glock pozostał czołowym kierowcą stajni, a jego partnerem będzie debiutant Jerome d'Ambrosio, który ma za sobą kilka występów w podczas piątkowych porannych treningów w weekendy grand prix właśnie za kierownicą bolidu Virgin.
^galeria,356
Źródło: autosport.com
KOMENTARZE