Firma Mumm zakończyła współpracę z Formułą 1

Od sezonu 2016 kierowcy mają otrzymywać na podium szampany Moet et Chandon
14.01.1614:48
Mateusz Szymkiewicz
1418wyświetlenia


Firma Mumm postanowiła zakończyć współpracę z Formułą 1.

Producent szampanów od piętnastu lat zaopatrywał w swoje produkty kierowców na podium, natomiast sama umowa sponsorska z Formułą 1 była rzekomo warta 5 milionów euro rocznie. Mimo to jak donosi thedrinksbusiness.com, porozumienie z firmą zostało uznane przez zarząd Formuły 1 za niewystarczające.

Naszą misją jest dalsze poszukiwanie innowacji oraz przekraczanie granic, dlatego też postanowiliśmy odkryć nowe możliwości angażując się w Formułę E, wyścigi elektrycznych bolidów, które naszym zdaniem są przełomowe, mają silne powiązania z wartościami naszej marki i są naturalną ewolucją motorsportu - poinformowała firma Pernod Ricard, właściciel marki Mumm.

Spekuluje się, iż od sezonu 2016 kierowcy mają otrzymywać na podium szampany firmy Moet et Chandon.

KOMENTARZE

5
marios76
18.01.2016 06:32
@rno2 Byli w F1 15 lat, płacili za to 5 milionów, ale zawołano za ten sezon więcej. Zakończyli więc jubileuszem i podsumowali obecność. A Bernie niech szuka, może ktoś da 10 :)
rno2
15.01.2016 10:07
I tak coraz więcej wyścigów odbywa się w krajach, gdzie jest zakaz sprzedaży/reklamy/spożywania alkoholu, więc Mum ucieka :-)
marios76
14.01.2016 04:15
Chodzily pogloski, że smak nie odpowiadał kierowcom Mercedesa;) @tcx Promocja żadna, czasem pijam cos na wzór szampana, firm szampanskich tak to nazwijmy nie znam; a juz napewno kryterium wyboru nie bylo co i gdzie się dane logo pokazuje. Choc z drugiej strony kolega fan Moto GP pare lat temu przerzucil się na Westy :D Trzecie to jednak jak ktoś sypnie sporą kasą, to każdy, każde logo przyjmie. W tv to nawet poważna aktorka była królową pasztetu ;)
tcx
14.01.2016 03:58
Tak, dajcie szampana i jeszcze nam dopłacajcie za to. Ja wszystko rozumiem, ale wyłudzanie od sponsora wielkiej kasy za to, że się w F1 jest, jest delikatnie mówiąc - krzywdzące. Umowa może i była warta poświęcenia ze strony Mumm, ale w obecnych czasach, kiedy zainteresowanie F1 ogólnie dołuje, wątpię, żeby było dla tej firmy najlepszą formą promocji.
Protonek
14.01.2016 02:57
Przynajmniej McLaren nie musi się martwić, że naruszy umowy sponsorskie jak stanie na podium (o ile tak się stanie, że zdobędzie co najmniej P3 w wyścigu)