Horner: Red Bull nie potrzebował sponsorów Pereza

Szef zespołu przyznał jednak, że jest zaskoczony skalą odzewu kibiców z Meksyku.
19.01.2111:45
Mateusz Szymkiewicz
1598wyświetlenia
Embed from Getty Images

Christian Horner potwierdził, że Red Bull zatrudniając Sergio Pereza na sezon 2021 nie kierował się kwestiami komercyjnymi.

Meksykanin od samego początku startów w Formule 1 dysponuje lukratywnym wsparciem rodzimych sponsorów, w tym koncernu Claro. Spekulowano, że Red Bull decydując się na angaż 30-latka bierze ten aspekt pod uwagę, wiedząc, że dojdzie do zakończenia współpracy z tytularnym partnerem Astonem Martinem, a także dostawcą silników Hondą.

Szef stajni z Milton Keynes - Christian Horner, podkreślił jednak, że Perez otrzymał miejsce w Red Bullu tylko na podstawie swoich umiejętności. Red Bull nie polega na tych aspektach. Popularność Pereza w Ameryce Łacińskiej oraz Meksyku będzie omawiana dopiero w nadchodzących miesiącach.

Brytyjczyk dodał, że był zaskoczony skalą odzewu kibiców z Meksyku po komunikacie Red Bulla o zatrudnieniu Pereza. Zainteresowanie związane z potwierdzeniem go było największym, z jakim spotkaliśmy się w Red Bullu. Świetnie, że Formuła 1 jest tak popularna. Poza tym mamy o wiele więcej platform do komunikacji niż jeszcze kilka lat temu. Dostrzegamy gigantyczny wzrost zainteresowania w Ameryce Łacińskiej, co jest dobre dla Formuły 1 - dodał Horner.