GRAN PREMIO MARLBORO DE ESPANA 1994
Circuit de Barcelona-Catalunya29 maja
Długość toru: 4,747 kmLiczba okrążeń: 65Pełny dystans: 308,555 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:17,809 - Alain Prost (Williams FW15C), 1993Najszybsze okrążenie wyścigu1:20,989 - Michael Schumacher (Benetton B193B), 1993Największa średnia prędkość wyścigu200,227 km/h - Alain Prost (Williams FW15C), 1993
REZULTATY WYŚCIGU
1. Damon Hill 065 okr. 1h36m14,374
2. Michael Schumacher 565 okr. +0:24,166
3. Mark Blundell 465 okr. +1:26,969
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | +1 | Damon Hill 0 | Williams FW16 | 65 | 1h36m14,374 | 0 | |
2 | -1 | Michael Schumacher 5 | Benetton B194 | 65 | +0:24,166 | 0 | |
3 | +8 | Mark Blundell 4 | Tyrrell 022 | 65 | +1:26,969 | 0 | |
4 | +2 | Jean Alesi 27 | Ferrari 412T1 | 64 | +1 okr. | 0 | |
5 | +13 | Pierluigi Martini 23 | Minardi M193B | 64 | +1 okr. | 0 | |
6 | +7 | Eddie Irvine 15 | Jordan 194 | 64 | +1 okr. | 0 | |
7 | +12 | Olivier Panis 26 | Ligier JS39B | 63 | +2 okr. | 0 | |
8 | +12 | Eric Bernard 25 | Ligier JS39B | 62 | +3 okr. | 0 | |
9 | +14 | Alessandro Zanardi 11 | Lotus 107C | 62 | +3 okr. | 0 | |
10 | +14 | David Brabham 31 | Simtek S941 | 61 | +4 okr. | 0 | |
11 | -3 | Martin Brundle 8 | McLaren MP4/9 | 59 | +6 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
J.J. Lehto 6 | Benetton B194 | 53 | silnik | 0 | |||
Mika Hakkinen 7 | McLaren MP4/9 | 48 | silnik | 0 | |||
Johnny Herbert 12 | Lotus 109 | 41 | poślizg | 0 | |||
Rubens Barrichello 14 | Jordan 194 | 39 | skrzynia biegów/poślizg | 0 | |||
Christian Fittipaldi 9 | Footwork FA15 | 35 | silnik | 0 | |||
David Coulthard 2 | Williams FW16 | 32 | elektryka | 0 | |||
Bertrand Gachot 34 | Pacific PR01 | 32 | tylne skrzydło | 0 | |||
Gerhard Berger 28 | Ferrari 412T1 | 27 | skrzynia biegów | 0 | |||
Gianni Morbidelli 10 | Footwork FA15 | 24 | problemy z tankowaniem paliwa | 0 | |||
Heinz-Harald Frentzen 30 | Sauber C13 | 21 | skrzynia biegów | 0 | |||
Erik Comas 20 | Larrousse LH94 | 19 | chłodnica | 0 | |||
Ukyo Katayama 3 | Tyrrell 022 | 16 | silnik | 0 | |||
Michele Alboreto 24 | Minardi M193B | 4 | silnik | 0 | |||
Paul Belmondo 33 | Pacific PR01 | 2 | poślizg | 0 | |||
Olivier Beretta 19 | Larrousse LH94 | 0 | silnik na okr. formującym | 0 |
Najszybsze okrażenie: Michael Schumacher (Benetton B194) - 1:25,155 na 18 okr.