Eddolls: Niestabilny tył AT04 nie ułatwia zadania de Vriesowi
Szef inżynierii chwali jednak wkład Holendra w rozwój tegorocznego AlphaTauri.
06.07.2307:32
509wyświetlenia
Embed from Getty Images
Szef inżynierii AlphaTauri - Jonathan Eddolls, przyznaje, iż charakterystyka tegorocznego bolidu AlphaTauri mocno utrudnia Nyckowi de Vriesowi debiutancki sezon.
Holender jest w trakcie pierwszej pełnej kampanii i walczy o utrzymanie posady po letniej przerwie. Kierowca popełnia liczne błędy i ustępuje osiągami partnerowi Yukiemu Tsunodzie, przez co rzekomo otrzymał ultimatum na poprawę postawy do Grand Prix Belgii.
Zdaniem Jonathana Eddollsa, niestabilny tył bolidu AT04 uniemożliwia de Vriesowi komfortowe oswajanie się z Formułą 1. Brytyjczyk deklaruje, iż pakiet poprawek szykowany na tor Silverstone powinien wreszcie odmienić sytuację zespołu, który zajmuje ostatnie miejsce w tabeli.
Szef inżynierii postanowił pochwalić wkład Nycka de Vriesa w próbę rozwiązania tegorocznych problemów AlpahTauri.
Szef inżynierii AlphaTauri - Jonathan Eddolls, przyznaje, iż charakterystyka tegorocznego bolidu AlphaTauri mocno utrudnia Nyckowi de Vriesowi debiutancki sezon.
Holender jest w trakcie pierwszej pełnej kampanii i walczy o utrzymanie posady po letniej przerwie. Kierowca popełnia liczne błędy i ustępuje osiągami partnerowi Yukiemu Tsunodzie, przez co rzekomo otrzymał ultimatum na poprawę postawy do Grand Prix Belgii.
Zdaniem Jonathana Eddollsa, niestabilny tył bolidu AT04 uniemożliwia de Vriesowi komfortowe oswajanie się z Formułą 1. Brytyjczyk deklaruje, iż pakiet poprawek szykowany na tor Silverstone powinien wreszcie odmienić sytuację zespołu, który zajmuje ostatnie miejsce w tabeli.
Nie jest to najłatwiejszy samochód dla debiutanta- powiedział Eddolls.
Niektórzy zawodnicy dużo ciężej adaptują się do niestabilności. Nie mam na myśli tego, że Nyck jest w tym gronie, ale z pewnością ma większe problemy, by przy tak niepewnym zachowaniu wypracować komfortowe ustawienia. Pracujemy nad tym obszarem. Ulepszyliśmy go, ale wciąż jest naszą bolączką. Tak naprawdę dopiero w następny weekend pojawi się pakiet, który docelowo ma rozwiązać te problemy.
Szef inżynierii postanowił pochwalić wkład Nycka de Vriesa w próbę rozwiązania tegorocznych problemów AlpahTauri.
Powiedziałbym, że jedną z mocniejszych stron Nycka są jego wskazówki. Niemal od razu dowiedzieliśmy się od niego o naszych słabościach oraz ograniczeniach. Oczywiście, jest debiutantem, ale ma już bogate doświadczenie. Naprawdę dobrze rozumie samochód oraz mechanikę. To duży plus.