AMuS: Schumacher stracił szansę na posadę AF Corse w WEC
Kierowca miał również zrezygnować z dołączenia do stawki IndyCar.
08.11.2409:15
1401wyświetlenia
Embed from Getty Images
Auto Motor und Sport informuje, że Mick Schumacher stracił szansę na powrót do obozu Ferrari, które oferowało mu posadę w AF Corse rywalizującym w Długodystansowych Mistrzostwach Świata.
Niemiec kontynuował w tym roku walkę o powrót do stawki Formuły 1, najpierw z zespołami Alpine oraz Williams, a na finiszu z Sauberem. Ostatecznie stajnia z Hinwil, która zostanie przekształcona od 2026 roku w Audi, zdecydowała się powierzyć drugi kokpit Gabrielowi Bortoleto.
Według Auto Motor und Sport, Schumacher aktualnie ocenia sens dalszego pobytu w Formule 1 w roli kierowcy rezerwowego. Niemiec od dwóch lat związany jest z Mercedesem, jednakże bliski powrotu do Brackley ma być Valtteri Bottas, co może oznaczać rozstanie z 25-latkiem.
Według ustaleń publikacji, Schumacher ma dysponować ofertą kontynuowania startów z Alpine w Długodystansowych Mistrzostwach Świata, która może mu zapewnić również funkcję trzeciego kierowcy zespołu Formuły 1.
Auto Motor und Sport dodaje, że niejasny status Niemca próbowało wykorzystać Ferrari, którego był juniorem w latach 2019-2022. Włoski producent miał oferować Schumacherowi miejsce w klienckim zespole AF Corse, który wystawia w WEC prototyp 499P. Mimo to brak wsparcia sponsorów miał odebrać 26-latkowi szansę na zastąpienie Roberta Szwarcmana, który zdecydował się na starty w IndyCar.
W maju podobną ofertę wyjazdu za Ocean miał posiadać Schumacher, do którego zgłosił się zespół Dale Coyne Racing. Finalnie 25-latek miał uznać perspektywę przenosin do IndyCar za mało atrakcyjną.
Auto Motor und Sport informuje, że Mick Schumacher stracił szansę na powrót do obozu Ferrari, które oferowało mu posadę w AF Corse rywalizującym w Długodystansowych Mistrzostwach Świata.
Niemiec kontynuował w tym roku walkę o powrót do stawki Formuły 1, najpierw z zespołami Alpine oraz Williams, a na finiszu z Sauberem. Ostatecznie stajnia z Hinwil, która zostanie przekształcona od 2026 roku w Audi, zdecydowała się powierzyć drugi kokpit Gabrielowi Bortoleto.
Według Auto Motor und Sport, Schumacher aktualnie ocenia sens dalszego pobytu w Formule 1 w roli kierowcy rezerwowego. Niemiec od dwóch lat związany jest z Mercedesem, jednakże bliski powrotu do Brackley ma być Valtteri Bottas, co może oznaczać rozstanie z 25-latkiem.
Według ustaleń publikacji, Schumacher ma dysponować ofertą kontynuowania startów z Alpine w Długodystansowych Mistrzostwach Świata, która może mu zapewnić również funkcję trzeciego kierowcy zespołu Formuły 1.
Auto Motor und Sport dodaje, że niejasny status Niemca próbowało wykorzystać Ferrari, którego był juniorem w latach 2019-2022. Włoski producent miał oferować Schumacherowi miejsce w klienckim zespole AF Corse, który wystawia w WEC prototyp 499P. Mimo to brak wsparcia sponsorów miał odebrać 26-latkowi szansę na zastąpienie Roberta Szwarcmana, który zdecydował się na starty w IndyCar.
W maju podobną ofertę wyjazdu za Ocean miał posiadać Schumacher, do którego zgłosił się zespół Dale Coyne Racing. Finalnie 25-latek miał uznać perspektywę przenosin do IndyCar za mało atrakcyjną.