YELLOW PAGES SOUTH AFRICAN GRAND PRIX 1992
Kyalami Circuit01 marca
Długość toru: 4,261 kmLiczba okrążeń: 72Pełny dystans: 306,792 km
REZULTATY WYŚCIGU
1. Nigel Mansell 572 okr. 1h36m45,320
2. Riccardo Patrese 672 okr. +0:24,360
3. Ayrton Senna 172 okr. +0:34,675
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Nigel Mansell 5 | Williams FW14B | 72 | 1h36m45,320 | 0 | |
2 | +2 | Riccardo Patrese 6 | Williams FW14B | 72 | +0:24,360 | 0 | |
3 | -1 | Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/6B | 72 | +0:34,675 | 0 | |
4 | +2 | Michael Schumacher 19 | Benetton B191B | 72 | +0:47,863 | 0 | |
5 | -2 | Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/6B | 72 | +1:13,634 | 0 | |
6 | +5 | Johnny Herbert 12 | Lotus 102D | 71 | +1 okr. | 0 | |
7 | +6 | Erik Comas 26 | Ligier JS37 | 71 | +1 okr. | 0 | |
8 | +8 | Aguri Suzuki 10 | Footwork FA13 | 70 | +2 okr. | 0 | |
9 | +12 | Mika Hakkinen 11 | Lotus 102D | 70 | +2 okr. | 0 | |
10 | +7 | Michele Alboreto 9 | Footwork FA13 | 70 | +2 okr. | 0 | |
11 | +12 | Mauricio Gugelmin 33 | Jordan 192 | 70 | +2 okr. | 0 | |
12 | +6 | Ukyo Katayama 30 | Venturi LC92 | 68 | +4 okr. | 0 | |
13 | +13 | Eric van de Poele 7 | Brabham BT60B | 68 | +4 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Olivier Grouillard 3 | Tyrrell 020B | 62 | silnik | 0 | |||
Thierry Boutsen 25 | Ligier JS37 | 60 | układ paliwowy | 0 | |||
Pierluigi Martini 22 | Dallara BMS192 | 56 | sprzęgło | 0 | |||
Gianni Morbidelli 24 | Minardi M191B | 55 | silnik | 0 | |||
J.J. Lehto 21 | Dallara BMS192 | 46 | skrzynia biegów | 0 | |||
Christian Fittipaldi 23 | Minardi M191B | 43 | alternator | 0 | |||
Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 020B | 41 | silnik | 0 | |||
Jean Alesi 27 | Ferrari F92A | 40 | silnik | 0 | |||
Ivan Capelli 28 | Ferrari F92A | 28 | silnik | 0 | |||
Gabriele Tarquini 15 | Fondmetal GR01 | 23 | silnik | 0 | |||
Karl Wendlinger 16 | March CG911 | 13 | przegrzanie | 0 | |||
Bertrand Gachot 29 | Venturi LC92 | 8 | sterowanie | 0 | |||
Martin Brundle 20 | Benetton B191B | 1 | wypadek/sprzęgło | 0 |
Najszybsze okrażenie: Nigel Mansell (Williams FW14B) - 1:17,578 na 70 okr.