GRANDE PREMIO DO BRASIL 1992
Autódromo José Carlos Pace05 kwietnia
Długość toru: 4,325 kmLiczba okrążeń: 71Pełny dystans: 307,075 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:16,392 - Ayrton Senna (McLaren MP4/6), 1991Najszybsze okrążenie wyścigu1:19,899 - Gerhard Berger (McLaren MP4/5B), 1990Największa średnia prędkość wyścigu189,252 km/h - Alain Prost (Ferrari F1-90), 1990
REZULTATY WYŚCIGU
1. Nigel Mansell 571 okr. 1h36m51,856
2. Riccardo Patrese 671 okr. +0:29,330
3. Michael Schumacher 1970 okr. +1 okr.
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Nigel Mansell 5 | Williams FW14B | 71 | 1h36m51,856 | 0 | |
2 | = | Riccardo Patrese 6 | Williams FW14B | 71 | +0:29,330 | 0 | |
3 | +2 | Michael Schumacher 19 | Benetton B191B | 70 | +1 okr. | 0 | |
4 | +2 | Jean Alesi 27 | Ferrari F92A | 70 | +1 okr. | 0 | |
5 | +6 | Ivan Capelli 28 | Ferrari F92A | 70 | +1 okr. | 0 | |
6 | +8 | Michele Alboreto 9 | Footwork FA13 | 70 | +1 okr. | 0 | |
7 | +16 | Gianni Morbidelli 24 | Minardi M191B | 69 | +2 okr. | 0 | |
8 | +8 | J.J. Lehto 21 | Dallara BMS192 | 69 | +2 okr. | 0 | |
9 | +16 | Ukyo Katayama 30 | Venturi LC92 | 68 | +3 okr. | 0 | |
10 | +14 | Mika Hakkinen 11 | Lotus 102D | 67 | +4 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Gabriele Tarquini 15 | Fondmetal GR01 | 62 | silnik | 0 | |||
Karl Wendlinger 16 | March CG911 | 55 | sprzęgło | 0 | |||
Christian Fittipaldi 23 | Minardi M191B | 54 | skrzynia biegów | 0 | |||
Olivier Grouillard 3 | Tyrrell 020B | 52 | silnik | 0 | |||
Erik Comas 26 | Ligier JS37 | 42 | skrzynia biegów | 0 | |||
Johnny Herbert 12 | Lotus 102D | 36 | kolizja z Boutsenem i Comasem | 0 | |||
Thierry Boutsen 25 | Ligier JS37 | 36 | kolizja z Comasem | 0 | |||
Mauricio Gugelmin 33 | Jordan 192 | 36 | skrzynia biegów | 0 | |||
Martin Brundle 20 | Benetton B191B | 30 | kolizja z Alesim | 0 | |||
Pierluigi Martini 22 | Dallara BMS192 | 24 | sprzęgło | 0 | |||
Bertrand Gachot 29 | Venturi LC92 | 23 | tylne zawieszenie | 0 | |||
Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 020B | 21 | silnik | 0 | |||
Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/7A | 17 | silnik | 0 | |||
Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/7A | 4 | elektryka | 0 | |||
Aguri Suzuki 10 | Footwork FA13 | 2 | silnik | 0 | |||
Stefano Modena 32 | Jordan 192 | 1 | skrzynia biegów | 0 |
Najszybsze okrażenie: Riccardo Patrese (Williams FW14B) - 1:19,490 na 34 okr.