PEPE GRAN PREMIO TIO PEPE DE ESPANA 1992
Circuit de Barcelona-Catalunya03 maja
Długość toru: 4,747 kmLiczba okrążeń: 65Pełny dystans: 308,555 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:18,751 - Gerhard Berger (McLaren MP4/6), 1991Najszybsze okrążenie wyścigu1:22,837 - Riccardo Patrese (Williams FW14), 1991Największa średnia prędkość wyścigu187,586 km/h - Nigel Mansell (Williams FW14), 1991
REZULTATY WYŚCIGU
1. Nigel Mansell 565 okr. 1h56m10,674
2. Michael Schumacher 1965 okr. +0:23,914
3. Jean Alesi 2765 okr. +0:26,462
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Nigel Mansell 5 | Williams FW14B | 65 | 1h56m10,674 | 0 | |
2 | = | Michael Schumacher 19 | Benetton B192 | 65 | +0:23,914 | 0 | |
3 | +5 | Jean Alesi 27 | Ferrari F92A | 65 | +0:26,462 | 0 | |
4 | +3 | Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/7A | 65 | +1:20,647 | 0 | |
5 | +11 | Michele Alboreto 9 | Footwork FA13 | 64 | +1 okr. | 0 | |
6 | +7 | Pierluigi Martini 22 | Dallara BMS192 | 63 | +2 okr. | 0 | |
7 | +12 | Aguri Suzuki 10 | Footwork FA13 | 63 | +2 okr. | 0 | |
8 | +1 | Karl Wendlinger 16 | March CG911 | 63 | +2 okr. | 0 | |
9 | -6 | Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/7A | 62 | +3 okr. | 0 | |
10 | -5 | Ivan Capelli 28 | Ferrari F92A | 62 | +3 okr. | 0 | |
11 | +11 | Christian Fittipaldi 23 | Minardi M191B | 61 | +4 okr. | 0 | |
12 | +11 | Paul Belmondo 17 | March CG911 | 61 | +4 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
J.J. Lehto 21 | Dallara BMS192 | 56 | poślizg | 0 | |||
Gabriele Tarquini 15 | Fondmetal GR01 | 56 | poślizg | 0 | |||
Mika Hakkinen 11 | Lotus 102D | 56 | poślizg | 0 | |||
Erik Comas 26 | Ligier JS37 | 55 | poślizg | 0 | |||
Bertrand Gachot 29 | Venturi LC92 | 35 | silnik | 0 | |||
Olivier Grouillard 3 | Tyrrell 020B | 30 | poślizg | 0 | |||
Gianni Morbidelli 24 | Minardi M191B | 26 | prowadzenie bolidu | 0 | |||
Mauricio Gugelmin 33 | Jordan 192 | 24 | poślizg | 0 | |||
Andrea Chiesa 14 | Fondmetal GR01 | 22 | poślizg | 0 | |||
Riccardo Patrese 6 | Williams FW14B | 19 | poślizg | 0 | |||
Johnny Herbert 12 | Lotus 102D | 13 | poślizg | 0 | |||
Thierry Boutsen 25 | Ligier JS37 | 11 | silnik | 0 | |||
Martin Brundle 20 | Benetton B192 | 4 | poślizg | 0 | |||
Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 020B | 2 | ciśnienie oleju/poślizg | 0 |
Najszybsze okrażenie: Nigel Mansell (Williams FW14B) - 1:42,503 na 10 okr.