GRAN PREMIO ICEBERG DI SAN MARINO 1992
Autodromo Enzo e Dino Ferrari17 maja
Długość toru: 5,04 kmLiczba okrążeń: 60Pełny dystans: 302,400 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne1:21,877 - Ayrton Senna (McLaren MP4/6), 1991Najszybsze okrążenie wyścigu1:26,531 - Gerhard Berger (McLaren MP4/6), 1991Największa średnia prędkość wyścigu201,939 km/h - Ayrton Senna (McLaren MP4/5), 1989
REZULTATY WYŚCIGU
1. Nigel Mansell 560 okr. 1h28m40,927
2. Riccardo Patrese 660 okr. +0:09,451
3. Ayrton Senna 160 okr. +0:48,984
P. | Z. | Kierowca (Nr) | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | = | Nigel Mansell 5 | Williams FW14B | 60 | 1h28m40,927 | 0 | |
2 | = | Riccardo Patrese 6 | Williams FW14B | 60 | +0:09,451 | 0 | |
3 | = | Ayrton Senna 1 | McLaren MP4/7A | 60 | +0:48,984 | 0 | |
4 | +2 | Martin Brundle 20 | Benetton B192 | 60 | +0:53,007 | 0 | |
5 | +4 | Michele Alboreto 9 | Footwork FA13 | 59 | +1 okr. | 0 | |
6 | +9 | Pierluigi Martini 22 | Dallara BMS192 | 59 | +1 okr. | 0 | |
7 | +11 | Mauricio Gugelmin 33 | Jordan 192 | 58 | +2 okr. | 0 | |
8 | +12 | Olivier Grouillard 3 | Tyrrell 020B | 58 | +2 okr. | 0 | |
9 | +4 | Erik Comas 26 | Ligier JS37 | 58 | +2 okr. | 0 | |
10 | +1 | Aguri Suzuki 10 | Footwork FA13 | 58 | +2 okr. | 0 | |
11 | +5 | J.J. Lehto 21 | Dallara BMS192 | 57 | +3 okr. | 0 | |
12 | = | Karl Wendlinger 16 | March CG911 | 57 | +3 okr. | 0 | |
13 | +11 | Paul Belmondo 17 | March CG911 | 57 | +3 okr. | 0 | |
14 | = | Andrea de Cesaris 4 | Tyrrell 020B | 55 | +5 okr. | 0 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Ukyo Katayama 30 | Venturi LC92 | 40 | poślizg | 0 | |||
Jean Alesi 27 | Ferrari F92A | 39 | kolizja z Bergerem | 0 | |||
Gerhard Berger 2 | McLaren MP4/7A | 39 | kolizja z Alesim | 0 | |||
Bertrand Gachot 29 | Venturi LC92 | 32 | poślizg | 0 | |||
Thierry Boutsen 25 | Ligier JS37 | 29 | silnik | 0 | |||
Stefano Modena 32 | Jordan 192 | 25 | skrzynia biegów | 0 | |||
Gianni Morbidelli 24 | Minardi M192 | 24 | silnik | 0 | |||
Gabriele Tarquini 15 | Fondmetal GR01 | 24 | silnik | 0 | |||
Michael Schumacher 19 | Benetton B192 | 20 | poślizg/zawieszenie | 0 | |||
Ivan Capelli 28 | Ferrari F92A | 11 | poślizg | 0 | |||
Christian Fittipaldi 23 | Minardi M192 | 8 | skrzynia biegów | 0 | |||
Johnny Herbert 12 | Lotus 107 | 8 | skrzynia biegów | 0 |
Najszybsze okrażenie: Riccardo Patrese (Williams FW14B) - 1:26,100 na 60 okr.